2014-09-15, 03:02
Medlem
Boggas avatar
Kom igen nu folket... fler muppar i ligan tack!
2014-09-15, 13:20
Medlem
mishimas avatar
Jag är på, men jag är notoriskt dålig på sådana här fantasyspel och glömmer ofta att ändra.

Måste ju i varje fall tro på pågarna.
2014-09-15, 17:48
Medlem
hakansukkurs avatar
TeamPerkele bygger runt RM, Chelsea och Porto
2014-09-16, 18:44
Bannlyst
När jag loggar in syns bara bakgrunden, kan inte formera laget. Någon med samma problem?
2014-09-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugarman
När jag loggar in syns bara bakgrunden, kan inte formera laget. Någon med samma problem?

Låter skumt. Jag vet att sidan kan knasa när servarna blir överbelastade. Hos mig funkar allt perfekt just nu iaf..
2014-09-16, 19:09
Medlem
Facit för bästa laget i gruppspelet finner ni i länktips:

http://sv.tinypic.com/r/307qf0y/8
2014-09-16, 20:12
Medlem
hakansukkurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopKilla
Facit för bästa laget i gruppspelet finner ni i länktips:

http://sv.tinypic.com/r/307qf0y/8
Bara att Moya ersatts med Oblak idag
2014-09-16, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Bara att Moya ersatts med Oblak idag

Haha ja vafan är det frågan om!?
2014-09-16, 23:27
Medlem
hakansukkurs avatar
Hade oxa Moya, stokade till endel men hann andra.
Chansade pa James kanns skont, han kommer gora manga assists och fa spel tid i var svaga grupp.
CR given och Durm gav val nagra pinnar. Nedvaj kanske inte var sa bra dock. Imorgon Chelsea, Barca och Porto for mig.
2014-09-16, 23:33
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
22 poäng fick jag efter den första matchdagen. Bale som kapten gav 20 poäng själv. Var dock bara fem av mina spelare som hade match idag, och två av dem spelade inte ens. Om jag förstått det rätt så kommer dock Bender sättas in automatiskt från bänken efter omgången och ge mig tre poäng till.
2014-09-17, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
22 poäng fick jag efter den första matchdagen. Bale som kapten gav 20 poäng själv. Var dock bara fem av mina spelare som hade match idag, och två av dem spelade inte ens. Om jag förstått det rätt så kommer dock Bender sättas in automatiskt från bänken efter omgången och ge mig tre poäng till.

Ja om du inte rör nånting så kommer spelare som inte fick speltid på tisdagen automatiskt bytas ut. MEN du kan göra aktivt byte också och till och med byta ut spelare som fått lite poäng om så önskas.

Rättning:
Spelare på bänken som redan fått poäng kan du inte aktivt byta ut. Men som du säger så kommer han automatisk bytas in om du inte rör någonting samt att han är först i kön (längst till vänster) bland avbytarna
Senast redigerad av CopKilla 2014-09-17 kl. 15:42.
2014-09-17, 15:48
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CopKilla
Ja om du inte rör nånting så kommer spelare som inte fick speltid på tisdagen automatiskt bytas ut. MEN du kan göra aktivt byte också och till och med byta ut spelare som fått lite poäng om så önskas.

Rättning:
Spelare på bänken som redan fått poäng kan du inte aktivt byta ut. Men som du säger så kommer han automatisk bytas in om du inte rör någonting samt att han är först i kön (längst till vänster) bland avbytarna
Det var som fan! Jag trodde bytena stängdes av under hela spelomgången, men man kan alltså byta ut spelare nu, mellan matcherna? Förutsatt att spelaren på bänken inte redan har spelat? Kan man byta plats på spelarna på bänken då även om de redan har spelt och fått poäng?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in