• 1
  • 2
2014-09-06, 21:36
Medlem
Har under ett tag haft hallucinationer i olika utsträckningar. Dock så har det endast varit synhallucinationer. Ofta är det diffusa människor i periferin.

Färger som smälter ihop och kanske skapar en människa istället för tex en cola-flaska. Något diffust objekt misstolkas av hjärnan och blir något annat. Har även sätt min hund som satt ner men var egentligen en sko.

När jag dock kollar så förstår jag alltid var det en "hallunication" eller möjligtvis illusion.

Feltolkning av perceptionerna. Dock så om jag inte direkt kollar mot dom är dom oftast kvar har jag märkt.

Jag brukar få dessa när jag sovit dåligt osv.

Jag undrar om detta är något negativt. Är det flera som har detta? Ska sägas att detta inte är något som egentligen påverkar mig.

Juste kommer även använda narkotika i framtiden och undrar om det är lugnt eller om jag löper någon större risk än normalt?
Citera
2014-09-06, 21:43
Medlem
Är det bara synhallucinationer du haft? Hur ofta på ett ungefär?

Har du något annat problem?

När du sover dåligt, hur dålig sömn talar vi om då?

Och angående narkotikan, vilken typ av drog?
Citera
2014-09-06, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Är det bara synhallucinationer du haft? Hur ofta på ett ungefär?

Har du något annat problem?

När du sover dåligt, hur dålig sömn talar vi om då?

Och angående narkotikan, vilken typ av drog?
Ja bara syn. Varje dag just nu. har dock festat senaste två veckorna med alkohol.

har många problem men det är en fördjupning.

Har sovit dåligt i tre år nu. Dock så finns det perioder där det är bättre och sämre.

cannabis, amfetamin och lsd.
Citera
2014-09-06, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Ja bara syn. Varje dag just nu. har dock festat senaste två veckorna med alkohol.

har många problem men det är en fördjupning.

Har sovit dåligt i tre år nu. Dock så finns det perioder där det är bättre och sämre.

cannabis, amfetamin och lsd.
Du kan inte vara seriös? alla dessa tre droger kommer bli jävligt jobbliga då man kan få psykoser när man snear, vilket du förmodligen kommmer göra när du redan nu hallucinerar.

Ta det lugnt med alkohol och försök sov ordentligt och se vad som händer!
Citera
2014-09-07, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamelpojken
Du kan inte vara seriös? alla dessa tre droger kommer bli jävligt jobbliga då man kan få psykoser när man snear, vilket du förmodligen kommmer göra när du redan nu hallucinerar.

Ta det lugnt med alkohol och försök sov ordentligt och se vad som händer!
haha, man kan få psykoser även om man inte snear. Ska ta det lugnare nu med alkoholen. får se hur det blir.
Citera
2014-09-07, 09:50
Bannlyst
Lider själv av den sällsynta känselhallucinationen som händer vissa dagar och händer alltid om jag varit vaken 24h+. Känner oftast i min vänstra häl och ibland så känns det som om någon smeker min tumme eller håller i min näve. Känner ibland också tårar som rinner längs ögonen men när jag känner efter så är det inga tårar på mina fingrar som gör att jag tror att jag är tårögd i något slags parallell-universum.
Citera
2014-09-07, 17:40
Medlem
dra ner på alkoholen och låt bli drogerna så ska du se att det blir bättre.
Citera
2014-09-07, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonbodystyle
dra ner på alkoholen och låt bli drogerna så ska du se att det blir bättre.
Handlar inte om att bli bättre utan mera om vad som är orsaken av detta. Hade en stark hallis igår. Var typ en tecknad figur. Kommer dock inte ihåg vad den heter.
Citera
2014-09-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Handlar inte om att bli bättre utan mera om vad som är orsaken av detta. Hade en stark hallis igår. Var typ en tecknad figur. Kommer dock inte ihåg vad den heter.

orsaken är troligtvis alkohol, droger och kanske dåliga sömnvanor.
Citera
2023-09-01, 22:39
Medlem
many99s avatar
Händer jävulskap.

En dold person vill byta plats utan komma nära mig arbetar en hemlig han eller hon.

Jag har rökt på.

Hallucinationer?
Senast redigerad av many99 2023-09-01 kl. 23:33.
Citera
2023-09-01, 23:43
Medlem
many99s avatar
En ville byta plats.

Han/hon ville inte besöka mej.

Han/hon kan men vinner inget på avhåll.
Senast redigerad av many99 2023-09-01 kl. 23:50.
Citera
2023-09-01, 23:45
Medlem
Denoms avatar
Jag hade hallucinationer och fick senare diagnosen schizofreni.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in