Citat:
Ursprungligen postat av
Virrigast
Ett flertal politker "förföljs" av 'journalister', men hur de väljer att tackla situationen berättar nog mer om deras politiska sida än diverse anklagelser de får bemöta.
Väljer de att bemöta situationen med basebollträ i dörren så är de nog inte så mycket smartare än Erik Almqvist och ska nog inte ha något med politik att göra.
Blir man hotad och tycker situationen blir otäck är det väl ganska normalt att människor, som en helt naturlig reaktion, vill försvara sig. Sen gör människor det kanske inte speciellt jättesmidigt ihop med kompisar och på fyllan.. Det gäller nog alla, jag tror inte det minsta på att en vänsterpolitiker skulle betett sig annorlunda. Så ptja, ditt argument är ganska uselt.
Jag tycker såklart det är okej att fråga ut politiker om de gjort något brottsligt, men att som expressen/RG gör; förföljer, hänger ut (som rasister och nazister - utan att dom har bevis för något sådant) och to.m hotar oss privatpersoner, endast för att vi skrivit på sidor som Fria Tider? Det är fan inte okej. Det enda jag gjort är att jag argumenterat ned diverse vänsermänniskor på FT och AP, vilket tydligen sticker i ögonen för mycket på Mattson, så pass att han tycker jag är värd att trakassera på olika sätt. Skitstöveln ska sitta bakom lås och bom, vapenhandel och fan vad han sysslat med.. Helt otroligt att de kan ha läsare öht.