Kallar min bil för bilen eller skiten, det varierar. Skulle tro att en del kallar den kebabräcer också... vad tycker ni, räknas bmw 3serien -02 som "kebabräcer" eller är de bara de äldre?
Nja, de efter 01 räknas som fula kebabräsers istället för bara kebabräsers
Kallar min bil för bilen eller skiten, det varierar. Skulle tro att en del kallar den kebabräcer också... vad tycker ni, räknas bmw 3serien -02 som "kebabräcer" eller är de bara de äldre?
Inte då. Är den i fint skick så är det ingen "kebabräcer" inte. De där nya BMW:arna har fina framlyktor. Det har inte "kebabräcers"
Wittgenstein heter en av våra bilar... Och vi hade en gång en gammal Saab 96 som hette Bettan tror jag... Jag kommer inte ihåg, var ju bara en parvel på den tiden.
Min nuvarande heter "Plattfuss" eftersom den fick en pyspunka före den var döpt, den förra heter "Tirpitz" eftersom den var ett sånt skepp och den före det "Der weisse Buffel"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!