Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Det ligger ingen utveckling alls i en global världsordning utan en sådan handlar endast om att en liten elit i form av bankkartellen vill styra en slavmassa. En total maktkoncentration där frihet byts bort mot slaveri för folken.
Ja, det är vad judendomen har försökt indoktrinera oss till, så att vi skulle vara rädda för att skapa en global världsordning som i berättelsen om Babels torn. Berättelsen försöker övertyga oss att vi borde leva i separata nationer, för Gud kommer straffa oss om vi skapar en global världsordning.
Jag tror personligen inte på judendomen och dess vidskepelser, så därför tycker jag att en global världsordning skulle vara bra, men du är ju förstås fri att tro på vad du vill. Jag tycker dock det är lite udda med nazister som verkar tro på sionismen och dess nationalistiska och rasistiska ideologi. Varför tror ni nazister och nationalister på judarnas gud, som säger att global världsordning är något dåligt?
Jag antar att sionister är ganska smarta, så de har lyckats lura även nationalister och nazister, att tro att de arbetar mot sionister, när de egentligen arbetar för dom. Sionisterna vill få folk att tro att kulturmarxism och globalism är något som de har skapat, när det egentligen är det som de försöker kämpa emot, för de kommer förlora all makt om kommunism (eller ett liknande radikalt ekonomiskt systemskifte) blir globalt, för att det finns inga pengar i kommunismen.