2014-09-02, 16:23
Medlem
Jag har haft en LG Optimus L9 sedan 1,5 år tillbaka ungefär. Den har aldrig krånglat vad jag kan minnas, fram tills nu. När man klickar i en textruta så har tangentbordet slutat dyka upp! Det går inte att skriva what so ever, varken SMS, när man surfar eller nåt annat. Alla andra funktioner funkar som vanligt men just tangentbordet har sprungit och gömt sig. Har provat att starta om mobilen två gånger utan resultat. Ska jag betrakta den som pensionerad eller finns det möjligtvis något man kan göra?
Citera
2014-09-02, 16:45
Medlem
Har haft min några månader och det där felet fanns i min redan från början. Har fabriksåterställt flera gånger och nu funkar det hyfsat. Verkar vara ett fel som kommer och går, kanske har att göra med att de snålat in på RAM-minnet eller nåt?
Citera
2014-09-02, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knegarjon
Har haft min några månader och det där felet fanns i min redan från början. Har fabriksåterställt flera gånger och nu funkar det hyfsat. Verkar vara ett fel som kommer och går, kanske har att göra med att de snålat in på RAM-minnet eller nåt?
Ingen aning asså. Fabriksåterställa genom att hålla inne power, volym samt homeknappen samtidigt en stund? Gjorde så nyss iallafall men hjälpte inte
Citera
2014-09-02, 17:26
Medlem
Gjorde det en gång till, då blev det bättre! The beloved keyboard has returned!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in