• 1
  • 2
2014-09-02, 16:04
Medlem
Realisten73s avatar
Fredrik Boltes en liten pajas som aldrig är seriös med något, har gjort det igen. Denna gången grundlurar han Anne Karlsson SD i direktsändning hos radio P4 Jönköping.
Han räknar med sovmorgon på torsdag, men ändå nöjd med det han gjort.

Artikel: http://www.jnytt.se/medarbetare-pa-r...direktsandning

Låten: https://www.youtube.com/watch?v=K5lD32rE3SE

Kommer han få sparken?
Citera
2014-09-02, 16:22
Medlem
8711s avatar
Barnsligt beteende från en uppenbart vänstersympatiserande mupp. SR har ett ansvar när man gång på gång anlitar sådana människor. Man ska vara opartiska, då kan man inte ha sådana personer som medarbetare.

Ni som larvar er om att vara offer. Är det okej om jag gör samma sak mot era partier? Sveriges radio anlitar mig och jag tar ställning mot era partier, jämför dom med avskyvärda ideologier och massmördarregimer och hånar era företrädare öppet i opartisk public service-radio?

Vore det okej för er och era partier? Skulle inte tro det va? Jävla hycklare och fåntrattar är vad ni är!
Citera
2014-09-02, 16:41
Medlem
Jag hoppas att folk begriper att detta var ett "practical joke" från programledaren, och att det inte finns dumjävlar där ute som på allvar tycker att detta "bevisar" att Anne Karlsson och SD är nazister, som om alla människor förväntas känna till 70+ år gamla tyska marschlåtar, som dessutom är översatta till svenska och med ändrade ord. Jösses.

Som förnedring tillbaka tycker jag att Fredrik Boltes borde få välja mellan att få sparken eller be om ursäkt i direktsändning. Det är inte mer än rätt.
Citera
2014-09-02, 16:59
Medlem
bombaccis avatar
Så farligt var det inte.

Bevisar väl mest att hon inte är speciellt insatt i samhälle/historia.

Hon borde dock ta sångövningar, det där lät ju förfärligt.
Citera
2014-09-02, 17:17
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Ja det var ju ingen höjdar "hit" direkt. Kan man få nästa låt med duon istället?
Citera
2014-09-02, 17:23
Medlem
GinaCaranoFans avatar
Hade hon känt igen melodin så hade hon anklagats för att vara nazist.
Citera
2014-09-02, 17:27
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GinaCaranoFan
Hade hon känt igen melodin så hade hon anklagats för att vara nazist.
Intressant. Tror du hon "spelade" med för att lura allmänheten till sympati ?
Citera
2014-09-02, 17:41
Medlem
Fris avatar
Korkad kärring!
Hon känner inte till historia och kan inte sjunga, ändå försöker hon sjunga i radio med en text som hennes fiende har valt ut. Anar inte ens någonting angående ordval som kämpa och ledare? Idiot! Hoppas hon aldrig får någon form av politiskt inflytande. Hoppas hon på att efterträda Beatrice Ask i rollen som en SD-regerings kossenolla nummer ett?
Citera
2014-09-02, 17:55
Medlem
Ördögs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realisten73
Kommer han få sparken?
Sparkas efter nazistkupp i radio
http://www.metro.se/nyheter/sparkas-...Cp@@2umyso5ug/

Citat:
Jönköpingsmusikern och radioprofilen Fredrik Boltes sparkas med omedelbar verkan från P4 Jönköping sedan han lurat en lokal SD-politiker att sjunga till musik från en gammal nazistmarsch.
Citera
2014-09-02, 18:11
Medlem
Meeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Sparkas efter nazistkupp i radio
http://www.metro.se/nyheter/sparkas-...Cp@@2umyso5ug/

Inte mer än rätt. Förstår verkligen inte vad hans poäng vad eller vad han skulle bevisa? Så om man lurar folk att sjunga gamla kommunistsånger är dom helt plötsligt kommunister?
Citera
2014-09-02, 18:14
Medlem
Tur att de inte ringde en SDare som kunde melodin till nazistsånger, hade blivit ett jävla liv då.
Citera
2014-09-02, 19:01
Medlem
Slummers avatar
Om det är en medlem från KPML(r) absolut.
Vad han gjorde är inte ok men missar man humorn så tycker jag mest synd om personen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in