Citat:
Du vill påstå att jag inte är särskilt insatt i frågan men ändå håller du med om mina slutsatser, är personerna i filmen inte heller insatta? Är ingen annan än du insatt?
(...)
Varför du hela tiden vill insinuera på att jag medvetet inte gett dig cred trots att du känner till bakgrunden är vad jag tycker är olyckligt. Din blogg som jag rekommenderar till intresserade, finns också i filmens beskrivning på youtube.
(...)
Varför du hela tiden vill insinuera på att jag medvetet inte gett dig cred trots att du känner till bakgrunden är vad jag tycker är olyckligt. Din blogg som jag rekommenderar till intresserade, finns också i filmens beskrivning på youtube.
En sista kommentar Kamal. Din avslutande kommentar om att jag "hela tiden...", herregud, jag nämnde det i en bisats när någon frågade om min inställning till filmen. Och ang att jag känner till bakgrunden så kvarstår min känsla eftersom jag tycker att du bs-ar, du har gett två olika svar på varför du inte creddade, till mig sa du att det berodde på tidsbrist, i CNVs internmail sa du att det berodde på att ingen bland allmänheten visste vem jag var. Men tanke på hur lång tid det tar att antingen skriva "Källa: www.magnuscallmyr.se" eller i eftertexterna bland tack till folk lägga till mitt namn bland de andra så tror jag inte på dig, men bra att du i efterhand insåg att det var dumt gjort (det har gett ett par träffar på bloggen, vilket jag är tacksam för eftersom när man är offentlig kritiker av vår narkotikapolitik, yrkesutbildad inom området men ändå försörjd av kommunen, så är man hjälpt av att kunna visa på att man blir läst).
I övrigt, hade du varit insatt i frågan skulle du väl aldrig släppt igenom så mycket sakfel som ändå finns i filmen (detta oavsett vad man har för åsikt om t ex Goldbergs svar och underlaget)? Dvs, en film som ifrågasätter vår narkotikapolitik och föreslår ett antal åtgärder hade varit guld om den hade varit saklig och inte kunnat avfärdas av motståndarsidan med "full av sakfel och märkliga resonemang".
Till sist, "är bara du insatt" är så fånig fråga att jag inte ens svarar på den.