2010-06-19, 15:44
Medlem
MatildaLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Blev du brädad av henne i kärlek eller har du andra anledningar att avsky henne?

Inte riktigt så, jag tänder bara på män som har sexpacket i kylskåpet.
Tycker bara att hon är jävligt irriterande av någon anledning...
Citera
2010-06-19, 15:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MatildaLundgren
Inte riktigt så, jag tänder bara på män som har sexpacket i kylskåpet.
Tycker bara att hon är jävligt irriterande av någon anledning...

"Inte riktigt"...? Ahmmm... Du har träffat henne alltså? Undrar just hur den oplockade gåsen ser ut...
Citera
2010-06-19, 17:40
Medlem
Chamoniards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Harrisson är cool! Jag träffade han nyligen på ngn pub i Göteborg efter att han uppträtt i en revy Men tjock var han. Tidigare har jag tyckt att han sett vältränad ut (har tom skrivit om det i ngn tråd på fb). Nu såg han ut som han skulle explodera.Hoppas de inte gör hälso test innan han blir läns hövding

Harrison tjock? Han ær ju før fan koøeriskt avmagrad. Allt energi går till forskningen och hans fejder på universitetet. Du tænker på peter harryson..
Citera
2010-06-19, 18:47
Medlem
MatildaLundgrens avatar
HAHA fan vad lågt att tjafsa om sitt egna bröllop på Victorias bröllopsdag...
Senast redigerad av MatildaLundgren 2010-06-19 kl. 18:52.
Citera
2010-06-19, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
"Inte riktigt"...? Ahmmm... Du har träffat henne alltså? Undrar just hur den oplockade gåsen ser ut...

Som en status sugen bimbo. Ja, har träffat henne. En enda gång var nog.
Citera
2010-06-19, 21:34
Medlem
Citat:
När jag såg henne var hon finnig och hade allmänt äcklig hy... och hon var väldigt tystlåten. Och råhånglade med Dick vid ett tillfälle.

Do tell!!!
Citera
2010-06-20, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Nån sa PK, men så typiskt PK är nog inte Dick Harrisson. I hans sommarprogram för några år sen vill jag minnas att han gav en känga till den atmosfär som rådde ända in på 80-talet inom historieämnet, att man skulle ha de rätta marxistiska titlarna i litteraturlistan för att arbetet skulle godkännas.

Jag tillhör de som gillar DH. (Hans privatliv känner jag inte till o kan inte kommentera.) Vad gäller PK så tror jag han är väldigt LITET det. Han har t ex i TV sagt att han tror det politiska systemet, demokratin osv, inte kommer att överleva långsiktigt. Han sade det inte utifrån att han önskar detta, utan utifrån att de historiska drivkrafterna fungerar på det sättet: inga system överlever.

Detta är en väldigt insiktsfull åsikt, som jag personligen delar. Men den är inte PK.
Citera
2010-06-20, 09:33
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubbens
Jag tillhör de som gillar DH. (Hans privatliv känner jag inte till o kan inte kommentera.) Vad gäller PK så tror jag han är väldigt LITET det. Han har t ex i TV sagt att han tror det politiska systemet, demokratin osv, inte kommer att överleva långsiktigt. Han sade det inte utifrån att han önskar detta, utan utifrån att de historiska drivkrafterna fungerar på det sättet: inga system överlever.

Detta är en väldigt insiktsfull åsikt, som jag personligen delar. Men den är inte PK.

Han är väl definitivt icke PK när han beskriver slaveriets historia, han har väl skrivit om afrikaner och arabers inblandning samt slaveriets sena avskaffande i arabländer (sista var väl i början av 70-talet, nått som inte beskrivs i media....)
Citera
2010-06-21, 00:37
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Han är väl definitivt icke PK när han beskriver slaveriets historia, han har väl skrivit om afrikaner och arabers inblandning samt slaveriets sena avskaffande i arabländer (sista var väl i början av 70-talet, nått som inte beskrivs i media....)

Mauretanien var sist med att avskaffa slaveri formellt - i praktiken påstås det dock ofta att slaveriet kvarstår i praktiken - var en grym sträcka i Paris-Dakar dock. Och det först på 80talet.
Citera
2010-06-23, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf T
Jag har aldrig sett henne IRL. Men på det här fotot: http://hd.se/familj/slaktforskning/wp-content/uploads/2008/10/katarina-lindbergh-2007.jpg tycker jag hon ser ut att vara någonstans runt 30. Möjligt att fotot kanske ger fel intryck.

Hon är ganska fotogenisk; ser betydlig bättre ut i bilder än i verkligheten.
Citera
2010-06-24, 13:40
Medlem
MatildaLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martuff
Hon är ganska fotogenisk; ser betydlig bättre ut i bilder än i verkligheten.

Hon ser ut som en äcklig hora i vilket fall.

Och pojkvännen ... förlåt, mannen hennes ser lika illa ut.
Citera
2010-06-24, 14:01
Avslutad
Citat:
Hon ser ut som en äcklig hora i vilket fall.

Och pojkvännen ... förlåt, mannen hennes ser lika illa ut.

Nu får du allt ta och berätta vad de där människorna egentligen har gjort dig...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in