Citat:
Ursprungligen postat av
Sleeper881
Att ge sig ut bland folk är inte att rekommendera då man svettas som en gris.
Ni kommer att synas då ni är dom enda som svettas ordenltigt kontra de fulla (Om ni tar rimliga mängder) Jag blir som ett vattenfall.
Du kommer att glömma allt vad lunch heter men att slänga i sig något är att rekommendera..Jag glömmer tom bort att dricka ordentligt när jag är uppe i de blå..
Personligen så hade jag hållt mig innomhus med min vän + kompisar som är drogliberala.
Vad gäller AT s finns det ingen..Du har svårt att sova 4-5 timmar efter intag.
Däremot så återgår pupillerna till det normala relativt snabbt och hjärnan är hyfsat med fortfarande.
Jag har själv gått obemärkt förbi min flickvän som vet hur jag ser ut hög på denna bara 5 timmar efter intag.
Citat:
Ursprungligen postat av
ChrisMoltisanti
Tack för svar!
Får se hur vi gör med att röra oss ute. Märker väl ganska snabbt antar jag om det är grymma svettningar eller inte under ruset. Vill helst inte att det ska märkas rent fysiskt att man är hög eller påverkad alltför mycket när vi går ut.
Landar lugnt känns trevligt. Får försöka pilla i oss lite mat nån timme innan och sen försöka stoppa i oss iaf vatten så vi inte överhettas.
Kan bidra med lite andra upplevelser än ovan.
Det är lite olika från person till person - och från gång till gång - hur mycket man svettas under ruset, själv blir jag fort väldigt svettig vid (även lätt) fysisk aktivitet i starten. Detta är dock bara under rush-delen av ruset, d v s ca en halvtimme. Själv har jag aldrig fått större (eller mindre?) pupiller av 3-cmc, inte någon av mina vänner heller förutom en - på jobbet över ett dygn efter "avtändningen"! AT är som ovan nämns underligt nog obefintlig på enbart 3-cmc under kortare tid.
Det brukar inte vara några problem att passera obemärkt drogad förbi vare sig vänner eller familj, när rushen lagt sig och pulsen gått ner lite är det bara att köra... MEN tänk på att man (jag) gärna pratarpratarpratarpratar. Så mitt råd är: Gå ut och ha kul, och är du inte bland folk du känner så släpp loss, du kommer kunna både se ut och verka oknarkad om det skulle behövas.
Jag har f ö sörplat i mig över ett gram hittills idag och jag är "ute på landet" med föräldrar och ytterligare några släktingar.
Jag propsar envist på att denna substans ALLTID ska upp i näsan och ALDRIG bombas då jag tycker att skillnaden i effekt är för stor. 100 mg är lagom startdos, fyll sen på med runt 50 mg vid behov men kom ihåg att det lönlöst att jaga den initiala kicken samt att varje öl ger en liten tillfällig dipp så ta inte onödigt ofta!
Helt sjukt att kunna köra race efter race på en-två veckor, med dygnande då och då, och fungera bra däremellan efter bara en natts god sömn.