Citat:
Ursprungligen postat av
SnowInformer
Tycker 3-cmc är närmare MDMA än tjack och att 3-mmc kändes mer som tjack. Euforin man får på 3-cmc är betydligt högre än den på 3-mmc.
Väldigt intressant detta, hur pass olika folk tydligen upplever substansen. Jag tycker i princip exakt det motsatta gentemot dig. 3-MMC står sig närmast MDMA med starkast eufori, 3-CMC en mer ren dopaminrush som ger ett annat slags välmående, minst lika bra i min mening. Men då har jag endast testat 3-CMC vid ett tillfälle, och tog egentligen aldrig en dos över 200 mg, utan klättrade uppåt, gick då miste av viss eufori kan jag tänka mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
kattvrak
Jag tyckte oralt fungerade helt ok när jag provade ta det så. Det började slå redan efter 20 min på mig, dock något lugnare och utdraget jämfört med nasalt. Men sämre effekt tyckte jag inte att jag fick, kanske behövde ta lite mer men annars kändes det likadant bara att det kickade långsammare ect.
Du kan ju annars ta en bomb på 300mg och sen en 200mg lina när bomben börjar slå, borde slå fint.
Jaså, där ser man. Goda nyheter får jag säga, då gäller oralt intag nästa gång det blir av!
Det låter som en god idé, blir förmodligen något åt det hållet.