2015-05-10, 18:33
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hj80
RCkem e grymma!!!!! Beställer man på morgonen så har man det oftast dagen efter, fint inpackat =)

Däremot RCbolaget: Beställde av dom och det kom inget. Hörde av mig för att fråga om det var skickat och fick till svar att det var sänt för tre dagar sedan. Efter en vecka, fortfarande inget i brevlådan. Hör av mig till dom igen och förklarar att jag är besviken då det var min första beställning från dom. Önskar att dom kompenserar eller skickar igen och skriver att jag tyvärr kommer lämna dåligt betyg om jag inte fått mina varor.
Får tillbaka ett långt mail där dom anser att jag "hotar" dom, att dom ALDRIG haft problem med posten, och att jag lika gärna kan ha fått det men försöker lura dom på mer???!!!

SNÄLLA, VI SNACKAR 2-3 g!

Pissig service tycker jag i alla fall och dom förlorade mig och många fler som kunder p.g.a. detta. Men det är klart, rcBol kanske tyckte det var värt den där 500ingen jag pröjsa för INGENTING, för jag har fortfarande inte fått det och nu har det gått flera veckor!

Korrekt. RCkems är oklanderliga och förbannat bra. Ilsnabb leverans, trevlig kundkontakt och alltid bra varor så länge jag handlat av dom. F.ö tycker jag att 3-cmc är den bästa stimulanten sedan 3-mmc. Önskar att den var lite lite mer potent men man kan inte få allt. Den känns i alla fall när den kickar igång nasalt, allt för många stimulanter som antingen vart på tok för subtila i ruset eller på tok för hårda i starten och ännu hårdare vid landning. Denna är något så när lagom och klår alla rc-stims jag prövat hittills, minus 3-mmc och 6-mapb, en bra batch 4-cmc är inte tokig heller. Tjää
Citera
2015-05-10, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hj80
Däremot RCbolaget: Beställde av dom och det kom inget. Hörde av mig för att fråga om det var skickat och fick till svar att det var sänt för tre dagar sedan. Efter en vecka, fortfarande inget i brevlådan. Hör av mig till dom igen och förklarar att jag är besviken då det var min första beställning från dom. Önskar att dom kompenserar eller skickar igen och skriver att jag tyvärr kommer lämna dåligt betyg om jag inte fått mina varor.
Får tillbaka ett långt mail där dom anser att jag "hotar" dom, att dom ALDRIG haft problem med posten, och att jag lika gärna kan ha fått det men försöker lura dom på mer???!!!

SNÄLLA, VI SNACKAR 2-3 g!

Pissig service tycker jag i alla fall och dom förlorade mig och många fler som kunder p.g.a. detta. Men det är klart, rcBol kanske tyckte det var värt den där 500ingen jag pröjsa för INGENTING, för jag har fortfarande inte fått det och nu har det gått flera veckor!

Hej!

Jag har absolut ingenting emot kritik. Som företag så måste man ta emot kritik för att kunna förbättra sig, det hör till. Jag minns att en kund hörde av sig och sa att dem inte fått någonting och att om vi inte skickade om det så skulle vi bli rödade och uthängda på diverse forum osv. Vi svarade med att vi inte tänker bli utsatta för sådan påtryckningar. Men hur som helst, den beställningen skickades faktiskt trots allt om igen (efter ett par dagar). Vi skickade till och med ut en konfirmation på detta genom vårt ordersystem om jag inte minns helt fel. Efter det så hörde vi inte av kunden så vi antog att allt var frid och fröjd. Men tydligen inte

Nu vet jag ju inte om detta är du men med tanke på att jag enbart minns en kund så kanske det är du trots allt? Hur som helst så ber jag dig att maila oss med rubriken "Dante" så skall jag personligen se över ditt ärende. Jag är en utav ägarna här på RCBolaget och det är viktigt för mig att saker blir korrekt gjort.

Väntar på ditt mail.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Mvh,
RCBolaget
Citera
2015-05-11, 14:25
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RCBolaget
Hej!

Jag har absolut ingenting emot kritik. Som företag så måste man ta emot kritik för att kunna förbättra sig, det hör till. Jag minns att en kund hörde av sig och sa att dem inte fått någonting och att om vi inte skickade om det så skulle vi bli rödade och uthängda på diverse forum osv. Vi svarade med att vi inte tänker bli utsatta för sådan påtryckningar. Men hur som helst, den beställningen skickades faktiskt trots allt om igen (efter ett par dagar). Vi skickade till och med ut en konfirmation på detta genom vårt ordersystem om jag inte minns helt fel. Efter det så hörde vi inte av kunden så vi antog att allt var frid och fröjd. Men tydligen inte

Nu vet jag ju inte om detta är du men med tanke på att jag enbart minns en kund så kanske det är du trots allt? Hur som helst så ber jag dig att maila oss med rubriken "Dante" så skall jag personligen se över ditt ärende. Jag är en utav ägarna här på RCBolaget och det är viktigt för mig att saker blir korrekt gjort.

Väntar på ditt mail.

Ha en fortsatt trevlig helg!

Mvh,
RCBolaget

And that is how good service is practiced, läjdis and gäntlemäns
Citera
2015-05-12, 11:07
Medlem
Presentpappers avatar
Går det att sova efter en kväll på denna substans utan benso tillhands? Någon hård AT?
Citera
2015-05-12, 12:46
Avslutad
Det är väl olika från person till person. Jag kan sova efter intagit 3-cmc. Men det är jag
Citera
2015-05-12, 14:51
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Går det att sova efter en kväll på denna substans utan benso tillhands? Någon hård AT?

Det beror hur hårt du kör.

Jag tycker inte man får någon vidare at på 0.5-1g, några linor alltså, annat än att man kan känna sig lite trött och hängig fysiskt som psyksisk timmarna efter sista intag samt dagen efter. Däremot får man ganska rejäl at med ångest om man kör några gram och dygnar.

Jag tycker det är ganska lätt att somna efteråt, mest för man känner sig trött utmattad när det går ur en. Får ingen bra sömn dock.
Senast redigerad av kattvrak 2015-05-12 kl. 15:01.
Citera
2015-05-12, 15:32
Medlem
creepyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Det beror hur hårt du kör.

Jag tycker inte man får någon vidare at på 0.5-1g, några linor alltså, annat än att man kan känna sig lite trött och hängig fysiskt som psyksisk timmarna efter sista intag samt dagen efter. Däremot får man ganska rejäl at med ångest om man kör några gram och dygnar.

Jag tycker det är ganska lätt att somna efteråt, mest för man känner sig trött utmattad när det går ur en. Får ingen bra sömn dock.

Kattvrak upplever du några biverkningar av denna efter att man har vart på ett tag under låt säg ett till 2 dyng tänker mest då iv. Efter sista 5:an så låt säg runt det sista gramet så efter varje panna så fick jag typ stickningar i hela kroppen kort efter att kolven slog i bott följt av en sjuk jävla värme rush känndes inte skönt alls va mest obehagligt. Stickningarna kan bäst beskrivas som dom man kan uppleva på kodeid eller cocillana vilket fick mig att undra om det va nån allergi grejj vet i fan altså. Gillar denna som fan kicken iv på 3-cmc är nått helt annat går verkligen inte att beskriva men efter ett par gram iv så börjar den kännas helt klart onyttig
Citera
2015-05-12, 16:56
Medlem
Presentpappers avatar
I morgon kväll kör jag förmodligen loss på detta i min ensamhet bara för att testa, ska bli gott!
Annars får denna substans endast tjäna sig till festligheter.
Citera
2015-05-12, 18:41
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
Kattvrak upplever du några biverkningar av denna efter att man har vart på ett tag under låt säg ett till 2 dyng tänker mest då iv. Efter sista 5:an så låt säg runt det sista gramet så efter varje panna så fick jag typ stickningar i hela kroppen kort efter att kolven slog i bott följt av en sjuk jävla värme rush känndes inte skönt alls va mest obehagligt. Stickningarna kan bäst beskrivas som dom man kan uppleva på kodeid eller cocillana vilket fick mig att undra om det va nån allergi grejj vet i fan altså. Gillar denna som fan kicken iv på 3-cmc är nått helt annat går verkligen inte att beskriva men efter ett par gram iv så börjar den kännas helt klart onyttig

Blir så för mig med att man blir sjukt jävla varm några sekunder vid iv, när man kört hårt något dygn och är i slutet av sessionen. Inte skönt, mest obehagligt. Dessutom får jag mer av den där metalliska/kemiska smaken i munnen/halsen ju längre jag kör, såpass mycket att det blir obehagligt, nästintill outhärdigt, och det blir omöjligt att trycka in lösningen snabbt. Detta i kombination med att jag blir andfådd utan dess like, blir också värre ju längre man kör. Blir knappt något rus heller sådär i slutskedet, blir mest den där hårda kicken som inte alls är lik dom första härliga skotten i början av en session. På något sätt känns kicken mer och mer "mörk" ju längre in man är i sessionen.

Lite respekt har jag för den här drogen, känns inte nyttigt att skjuta när dessa biverkningar dyker upp. Jag kanske skjuter för mycket i slutskeded för att få önskad effekt, jag vet inte. Man blir lite fartgalen när man är i det skedet.

Jag gick över till snoken sist under slutet av förra sessionen, inte gött att skjuta när det blir så. Eller det var snarare att jag inte fick önskad effekt, då biverkningarna satte stopp för hur mycket jag vågade/pallade trycka in. Fick skitbra effekt i snoken trots att jag kört det iv 2 dygn. Va rätt gött att slippa den hårda kicken just då, att "kicken" istället var långdragen och inte så intensiv.

Stickningar/domningar har jag inte fått, däremot får jag snabbt ljudhallisar på detta. Ett dygn räcker och jag får svårt att avgöra huruvida vissa eventuella ljud i min omgivning är på riktigt eller inte. Inte så att jag blir nojjig eller så, men ibland låter det t.ex. som att det knackar eller att någon ropar avlägset. Hade helst sluppit dom. Djupseendet blir som bortblåst också.

Edit:
Den obehagliga värmeböljan påminde mig om hur 4-cmc var att skjuta, blev exakt så på den.
Senast redigerad av kattvrak 2015-05-12 kl. 19:17.
Citera
2015-05-13, 21:35
Medlem
svampssons avatar
så där. 230mg upo p i snoken. fotboll och långhelg. win
Citera
2015-05-13, 21:39
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
så där. 230mg upo p i snoken. fotboll och långhelg. win

Segla lugnt!

Blir, om posten sköter sitt, att testa detta för egen del för första gången i helgen, med vänner och lite öl. Ska bli riktigt trevligt!
Citera
2015-05-13, 21:51
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Segla lugnt!

Blir, om posten sköter sitt, att testa detta för egen del för första gången i helgen, med vänner och lite öl. Ska bli riktigt trevligt!

tack hörru det ska jag göra jaha vad trevligt, tror inte du blir besviken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in