2015-04-30, 14:15
  #301
Bannlyst
Har läst om effekten att vissa blir tokkåta av denna. Hur stor är bögrisken, att man blir lättfotad om man kör med nån polare som har den läggningen?
Citera
2015-04-30, 17:33
  #302
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stressadOpressad
Har läst om effekten att vissa blir tokkåta av denna. Hur stor är bögrisken, att man blir lättfotad om man kör med nån polare som har den läggningen?

Är du smygbög är nog risken överhängande stor, annars tycker jag man kan styra ruset dit man vill ganska väl oavsett om det är att vara översympatisk eller överkåt
Citera
2015-04-30, 23:44
  #303
Medlem
Sådär, spenderade gårdagen, ink natten, med 3cmc och kan konstatera att denna rc håller måttet, utan tvekan!

Hade en gubbe som höll mig flytande i 18timmar. Körde enbart iv, minus en liten lina. Mina doser startade på ca 150mg och slutade på 250mg.

Har varit stimulantfri
i 2månader innan denna session, vilket innebär att mina signalsubstanser varit på top!

3cmc kickar rätt skönt, och snabbt. I slutet av min session då doserna
var större så upplevde jag början på vobbel, men tyvärr inte så kraftigt som på bk-mdma.

Har kört alla fina katinoner så som 4mmc, 3mmc, bk-mdma, där min favorit är 3mmc. På senare tid, 4bmc och 4cmc.

Således tycker jag att 3cmc slår 4bmc/4cmc med hästlängder och ser fram emot nästa session!

Känner mig jävligt klar och upplever ingen baksmälla alls. Plus att min näsa är snor o slemfri
Citera
2015-05-01, 10:12
  #304
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toppen-av-botten
Således tycker jag att 3cmc slår 4bmc/4cmc med hästlängder och ser fram emot nästa session!

Känner mig jävligt klar och upplever ingen baksmälla alls. Plus att min näsa är snor o slemfri

Slår den även 3-mmc? Då kunde det vara värt att överväga.
Citera
2015-05-01, 10:58
  #305
Medlem
svampssons avatar
idiotiskt att blanda med NEB?
Citera
2015-05-01, 12:32
  #306
Medlem
svampssons avatar
sry. fel skrivet
__________________
Senast redigerad av svampsson 2015-05-01 kl. 12:32. Anledning: fel
Citera
2015-05-01, 18:36
  #307
Medlem
Tyckte att denna var betydligt skönare rusmässigt än 4-CMC. Tycker 3'an påminner mycket om Mefedron och kanske amfetamin i viss utsträckning, välbehag, inga obehagliga känslor, lugn stimulans och en obefintlig avtändning! (än så länge, ca. 150mg)

Svider dock sjukt mycket i näsan, men det tycker jag är lite härligt ändå. Då känner man hur drogen börja pumpas in i omloppet och effekten stiger och stiger, sen mår man som en kung.

Tog tidigare idag 4-BMC vilket sög om man jämför med denna. Hoppas bara att det inte är någon fara att blanda dessa substanser under samma dag. Någon som har koll på hur dessa två fungerar?

Frisättare? Återupptagshämmare?
Citera
2015-05-01, 22:09
  #308
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levererarn
Tyckte att denna var betydligt skönare rusmässigt än 4-CMC. Tycker 3'an påminner mycket om Mefedron och kanske amfetamin i viss utsträckning, välbehag, inga obehagliga känslor, lugn stimulans och en obefintlig avtändning! (än så länge, ca. 150mg)

Svider dock sjukt mycket i näsan, men det tycker jag är lite härligt ändå. Då känner man hur drogen börja pumpas in i omloppet och effekten stiger och stiger, sen mår man som en kung.

Tog tidigare idag 4-BMC vilket sög om man jämför med denna. Hoppas bara att det inte är någon fara att blanda dessa substanser under samma dag. Någon som har koll på hur dessa två fungerar?

Frisättare? Återupptagshämmare?

3-CMC frisätter och eftersom BMC är från samma "familj" så borde den vara likadan tycker jag. Det sägs att det är lugnt att blanda de som fungerar på samma sätt men hur ruset blir har jag ingen aning om. Har bara testat den första.
__________________
Senast redigerad av esant 2015-05-01 kl. 22:19.
Citera
2015-05-01, 23:23
  #309
Medlem
firade in valborg med denna, inte kört stims på 2 månader, skönt rus! man är pigg och euforisk samtidigt väldigt lätt i kroppen bra drog
Citera
2015-05-04, 06:31
  #310
Medlem
Oh-Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
idiotiskt att blanda med NEB?

Oj, idiotiskt i aspekten av att peta i sig forskningspuder, och inte ha en aning gällandes hur substanserna reagerar vid blandning i kroppen eller vetskap om ökade risker för skador på inre organ och ev risk för allvarlig skada kanske tom död?
Hmm, antagligen.

Idiotiskt i aspekten av att i berusningssyfte uppnå ännu hårdare kick och högre välmående? Knappast.

En 0,25a ur varje påse i en ordentlig lösning uppfylld i en Luer 5a satt rätt i venen, ger en upplevelse bäst beskriven som att "oförberedd få en käftsmäll av en ängel".
Galen toleransökning dock, och personligen föredrar jag 4-CMC, men har dagligen under ett par månader misshandlat min kropp genom att trycka i mig blandningen, och har inte märkt av andra/värre/starkare biverkningar bortsett från trasiga knogar och ilska över att skiten efter att tag ändå inte biter. Vem vet, kanske kolar imorn dock - men nog fan boostar det finfint.

Kamikaze-mode on - Head first, can't loose!

/Odie
Citera
2015-05-04, 23:01
  #311
Medlem
SnowInformers avatar
Att dricka alkohol på 3-cmc borde väl vara bra? Aldrig druckit på en cs förut men antar att det blir är en trevlig kombination? Förmodar att man slipper tröttheten som annars kan uppstå då man dricker.
Citera
2015-05-04, 23:15
  #312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Att dricka alkohol på 3-cmc borde väl vara bra? Aldrig druckit på en cs förut men antar att det blir är en trevlig kombination? Förmodar att man slipper tröttheten som annars kan uppstå då man dricker.

Jag tycker det är jävigt smooth sailing att knäppa ett par pilsner till 3cmc iaf!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in