Sådär, spenderade gårdagen, ink natten, med 3cmc och kan konstatera att denna rc håller måttet, utan tvekan!
Hade en gubbe som höll mig flytande i 18timmar. Körde enbart iv, minus en liten lina. Mina doser startade på ca 150mg och slutade på 250mg.
Har varit stimulantfri
i 2månader innan denna session, vilket innebär att mina signalsubstanser varit på top!
3cmc kickar rätt skönt, och snabbt. I slutet av min session då doserna
var större så upplevde jag början på vobbel, men tyvärr inte så kraftigt som på bk-mdma.
Har kört alla fina katinoner så som 4mmc, 3mmc, bk-mdma, där min favorit är 3mmc. På senare tid, 4bmc och 4cmc.
Således tycker jag att 3cmc slår 4bmc/4cmc med hästlängder och ser fram emot nästa session!
Känner mig jävligt klar och upplever ingen baksmälla alls. Plus att min näsa är snor o slemfri