2025-02-09, 13:01
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Jag tycker hon genuint är obehaglig. Hon känns som någon som imiterar en människa, en konstig blandning av sociopat, borderline och Aspbergers. Hon gör sådana onaturliga ansiktsuttryck, och ibland när hon blinkar stänger hon ögonen överdrivet länge, som att hennes hjärna inte lyckas slutföra hela blinkningen. Ju fler gångar jag tittar på videon på när hon gråter i riksdagen, desto mer säker blir jag att det faktiskt var ett skådespeleri från hennes sida för hennes reaktion var så onaturlig.

Här är exempel på hennes ansiktsuttryck: https://www.instagram.com/p/C5pr2JlC...pkZDFoNnFuYw==
Det är ett maktbeteende som jag tror att politiker får lära sig. Speciellt kvinnliga politiker verkar använda sig av det beteendet för att framstå som att de inte tappar ansiktet i pressade situationer. Det får dock motsatt verkan när det kommer till både Magdalena och Dadgostar som överdriver det. Ju längre du håller ögonen stängda, desto mer desperat framstår du som. Då känns det inte längre äkta och du uppfattas istället som en dryg översittare.
Citera
2025-02-10, 19:04
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Det är ett maktbeteende som jag tror att politiker får lära sig. Speciellt kvinnliga politiker verkar använda sig av det beteendet för att framstå som att de inte tappar ansiktet i pressade situationer. Det får dock motsatt verkan när det kommer till både Magdalena och Dadgostar som överdriver det. Ju längre du håller ögonen stängda, desto mer desperat framstår du som. Då känns det inte längre äkta och du uppfattas istället som en dryg översittare.

Magdalena håller ju ögonen stänga i typ 3-5 sekunder varje gång hon blinkar, speciellt under debatter. Känns som hon talar till satan eller något under ögonlocken.
Citera
2025-03-13, 20:42
Medlem
Hellscums avatar
Ända sedan jag såg Magdalena Andersson för första gången så har min magkänsla (och erfarenhet av dylika) sagt mig att hon är en fyllkärring. Kan någon bekräfta eller dementera?
Citera
2025-03-14, 02:31
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Magdalena håller ju ögonen stänga i typ 3-5 sekunder varje gång hon blinkar, speciellt under debatter. Känns som hon talar till satan eller något under ögonlocken.

Det fetade, det har jag oxå tänkt på!

Uppfattar det som ett försök till härskarteknik - som inte funkar. (Gärna med en spända läppar, käften blir som två hoplagda rakblad.)

Makt-Alena Andersson håller på att tappa det helt, skyller ifrån sig om Northvoltkraschen, försöker skyffla över skulden på nuvarande regeringen. Å nu ska hon nu tvångsblanda, tvångs-bosätta invandrare och Svenskar med varandra.

Kärringen är ju för böveln knäpp, en hysterika av rang… farlig för demokratin. Fy fan!
Citera
2025-03-14, 06:25
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Det fetade, det har jag oxå tänkt på!

Uppfattar det som ett försök till härskarteknik - som inte funkar. (Gärna med en spända läppar, käften blir som två hoplagda rakblad.)

Makt-Alena Andersson håller på att tappa det helt, skyller ifrån sig om Northvoltkraschen, försöker skyffla över skulden på nuvarande regeringen. Å nu ska hon nu tvångsblanda, tvångs-bosätta invandrare och Svenskar med varandra.

Kärringen är ju för böveln knäpp, en hysterika av rang… farlig för demokratin. Fy fan!
Det är väl känt att såssarna är lata, och hon tycker det är jobbigt att blinka normalt.
En hatkärring som hatar allt som går emot hennes idéer
Citera
2025-05-26, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Magdalena Anderssons pappa drabbades av alzheimer i ung den ålder hon är i just nu.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/s...t-sjalv-drabba

Kan påverka hennes beslut?

beror väl på om det är den ärftliga varianten?

" Ungefär hälften av de som drabbas av Alzheimer i ung ålder (<50 år) har den familjära formen. I Sverige känner vi idag till cirka 10 familjer med ärftlig Alzheimer. I de fall en förälder eller ett syskon diagnostiserats med en ärftlig form av Alzheimer är risken att du själv drabbas 50 procent."

https://www.hjarnfonden.se/2018/09/k...mot-alzheimer/
Citera
2025-09-18, 13:17
Medlem
Hur kan Magdalena Andersson få stanna kvar som ledare för partiet?

Hon hämtar ut allt vad SD sagt i många år, direkt efter att hon förlorade makten. Nu klagar hon på den nya regeringen över det kaos som hennes parti skapat.
Citera
2025-09-18, 19:08
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Har också funderat på om hon fortfarande dricker lite för mycket 🤔 Hon ser sliten ut.
Hon och Annika Strandhäll kanske delar ett par bag in box några gånger i veckan.

Citat:
Ursprungligen postat av Hellscum
Ända sedan jag såg Magdalena Andersson för första gången så har min magkänsla (och erfarenhet av dylika) sagt mig att hon är en fyllkärring. Kan någon bekräfta eller dementera?
Citera
2025-09-18, 19:12
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Det är sossarnas vanliga arbetssätt. Dom ställer till en massa konstiga saker och sen så får borgarna ta över kaoset och försöka ordna upp det värsta. Och då står dom där och skyller ifrån sig 😁 Det är så det gamla rasist partiet S jobbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hur kan Magdalena Andersson få stanna kvar som ledare för partiet?

Hon hämtar ut allt vad SD sagt i många år, direkt efter att hon förlorade makten. Nu klagar hon på den nya regeringen över det kaos som hennes parti skapat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in