2014-08-31, 16:31
Medlem
Hejsan på er, jag jobbar heltid som lärling.

Men känner att lönen inte räcker till riktigt. Önskar att jag hade kunnat börja spara lite pengar eller unna mig något ibland! men kan aldrig göra de, pengarna räcker till räkningar i stort sett. Har 1000-1500 kvar efter räkningarna, och det ska jag leva på.

Har gått och funderat på om det finns några bra helg/kvällsjobb , kanske hemifrån?

Är det någon som vet om det finns något sådant ? Har kollat runt en hel del, men tycker det verkar vara svårt att hitta något, kanske inte finns något alls?

Tacksam för all hjälp jag kan få!!
Citera
2014-08-31, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr00lle
Hejsan på er, jag jobbar heltid som lärling.

Men känner att lönen inte räcker till riktigt. Önskar att jag hade kunnat börja spara lite pengar eller unna mig något ibland! men kan aldrig göra de, pengarna räcker till räkningar i stort sett. Har 1000-1500 kvar efter räkningarna, och det ska jag leva på.

Har gått och funderat på om det finns några bra helg/kvällsjobb , kanske hemifrån?

Är det någon som vet om det finns något sådant ? Har kollat runt en hel del, men tycker det verkar vara svårt att hitta något, kanske inte finns något alls?

Tacksam för all hjälp jag kan få!!

Vad har du för erfarenhet och arbetslivs bakgrund?
Citera
2014-08-31, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DooDoo333
Vad har du för erfarenhet och arbetslivs bakgrund?
Jag har jobbat som telefonförsäljare, innan jag påbörjade min lärlingsanställning nu (inom byggbranchen) Har väl inte så mycket arbetslivserfarenhet, men tänkte att det kanske borde finnas något, nu behöver det inte vara superbra betalt, men ändå så man får en extra slant
Citera
2014-08-31, 16:42
Medlem
Jag är oxå intresserad av att jobba hemifrån. Som ts säger så verkar det svårt att hitta jobb där man kan gör det. Hoppas att det finns någon som sitter på svar. Det skall så klart vara seriöst också.
Citera
2014-08-31, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Jag är oxå intresserad av att jobba hemifrån. Som ts säger så verkar det svårt att hitta jobb där man kan gör det. Hoppas att det finns någon som sitter på svar. Det skall så klart vara seriöst också.

Precis! det ska vara seriöst!

Verkar vara riktigt jävla svårt helt enkelt!
Citera
2014-08-31, 16:50
Medlem
Finns ingen enkel väg att jobba hemifrån, lite idéer jag kom och tänka på nu;
-Skapa en hemsida, få massa besökare, få pengar.
-Göra appar, få många nerladdningar, få pengar.
-Redigera bilder åt folk.
-Redigera filmer åt folk.
-Bli riktigt duktig med aktier
-Köp och sälj på tex ebay eller likannde
-Streama spel du spelar, få massa följare/subs, få pengar.
-Telefonförsäljare hemifrån? Osäker på om det finns dock.

Allt jag kommer på, och du är inte ensam, tror de flestas vill tjäna mer pengar och jobba hemifrån
Citera
2014-08-31, 16:52
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe

Skulle väl vara om du var skicklig inom it, programmering osv.

Eller om du blev översättare.

Annars är det förjävla svårt att hitta såna jobb.
Citera
2014-08-31, 17:28
Medlem
Jag skulle tro att det är lättare att kapa i utgifterna. Billigare lägenhet/bil/räkningar alltså.

Sök jobb i nån butik/ som telefonförsäljare och jobba kvällar/helger?

Fråga runt om bekanta behöver hjälp med nått, en ny altan kanske?
Citera
2014-09-30, 20:08
Medlem
Bli kontaktperson... Inte ett jobb, men ett "uppdrag" som ger runt 1400kr/mån (för mig iaf).
Man träffar någon som kanske inte vågar ta kontakt med folk, någon med en funktionsnedsättning eller någon särskild diagnos.
Man går på bio, fikar, går i butiker. Hur länge/ofta avgör den som ska ha kontaktperson.
Jag är konaktperson 1gång/månad i några timmar. Ganska trevligt och lättsamt utöver mitt "riktiga jobb" som personlig assistent. Man anmäler sitt intresse till kommunen, sen matchas man med dem som har liknande intressen.
Citera
2014-09-30, 21:08
Medlem
JoeBidens avatar
Du kan ju börja handla med binära optioner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in