Citat:
Ursprungligen postat av
Daudodidi
Eftersom drogpåverkade också har problem att se illusionen så skulle jag tro att även fler diagnoser skulle kunna resultera i att man inte ser illusionen. Därmed är det inte alls säkert att du har schizofreni, ens om testet i sig skulle fungera
Okej testen funkade inte, kollade. tror det var en video från början. Jag bara säger ni får gärna testa mig jag har träffat läkare som sagt allt möjligt om mig. Jag köper inte sematiken men det kan vara intressant att veta vilka "andra" som tänker som än. Bipoläriteten i sig är ju bara höjd empatisk förmåga. Det är människor med empatisk och intellektuell förmåga som är intressanta för mig. Jag skriver lite och de hittar mig.
Har bara lärt mig hantera mina psykiska problem väldigt kreativt och funderar över riskerna med att prata med fel personer(läkare, etc).
Studera mitt tänk och jag studerar ditt. Dessa sakerna jag ser har jag sett sedan jag var ett barn så det är inte "bara" drogerna. Drogerna öppnar det förträngda och i rätt dos är bra för kroppen. Jag knarkar inte så mycket som det låter. Bara många olika sorters örter, teer, öl och vin. Hedonist och lär mig bättre via empirir än tjocka böcker. Men läser dem med, när lusten faller in.
edit: Jag har aldrig kunnat se så kallade 3d bilder i böcker när jag var barn. Min hjärna är för bra på mönster