Det mesta jag har druckit var under ett dygn då jag drack ett flak 33 cl starköl + 70 cl vodka + två kannor kamikaze (stavning?) + några öl på en krog. Efter det hamnade jag i fyllecell och när jag blev utsläppt drack jag ett flak till. Hälsosamt? Nej...
Drack ca 10 stora stark på ungefär 4 timmar... Däckade och spydde. Minns ungefär hur kvällen började... samt att jag blev väckt av ett par ordningsvakter... Detta var min första fylla!!!
Har druckit en 70is 2ggr. Första var på en siljabåt och det gick fårhållandevis bra. Rätt trasiga minnen men jag fick ha sex med en söt tjej. Andra gången eldade jag upp min bil. Mammas stod parkerad bradvid och blev "lite" dålig i lacken,
Har druckit en 70is 2ggr. Första var på en siljabåt och det gick fårhållandevis bra. Rätt trasiga minnen men jag fick ha sex med en söt tjej. Andra gången eldade jag upp min bil. Mammas stod parkerad bradvid och blev "lite" dålig i lacken,
70cl 40% på 45-minuter. Efter det trodde jag att jag skulle dö men jag överlevde.
jag fick i mig halva den mängden på ungefär samma tiden gång, och det gick inte bra..... På den tiden drack jag regelmässigt en back (25) starkisar på en kväll innan utgång.