I början på sommaren fick jag ett suveränt sommarjobb vilket ledde till att jag kände mig väldigt välmående! Det gick bra med tjejerna och livet flöt på väldigt bra. När jag var ledig var jag med kompisar som vanligt och festade o höll igång som alltid under sommartider.
I början på juli träffade jag en tjej som blev förtjust i mig och jag i henne. Exakt samma sak hände mig närmaste kompis.
Jag höll på väldigt mycket med amfetamin, cannabis och alkohol under denna sommaren! Har blivit ganska hårt med inget jag inte klarar av!!
Nu har jag lagt av eftersom tjejen ville de, hon vet dock inte hur hon vill ha det och alla andra går det jätte bra för med både tjejer och jobb.
För mig går det i dalar, allt från 2 sekunder till flera timmar kan jag må "normalt" sen helt plötsligt dalar det så mår jag skit, har inte lust att göra något, blir vansinnig för ingenting. Jag känner inte igen mig själv för fem öre! Jag går runt med ett konstant tryck i ansiktet som gör att jag blommar upp som en röd ballong så fort någon tittar på mig, självkänslan är på botten!
Vet någon vad det kan vara? jag har slutat med amfetaminet förr så varken de eller cannabisen är det inte! Jag vill bara må okej igen.. mvh