• 1
  • 2
2014-08-27, 23:21
Medlem
Hertiges avatar
Tja!
Jag är en killa på 19 bast och jag har bestämt mig för att testa börja röka.
Anledning, man lever bara 1 gång och jag vill fan testa allt livet har att erbjuda

Iallafall jag har inte tid/pengar o testa alla jävla typer av cigg så ba undra om ni som är regelbundna kunde ge typ tips om vilka ni tycker är bäst Skriv gärna typ tips på drinkar o annat man kan ta medans man röker elr vafan tips på vad som helst (som hör till tobak o sånt) skulle va schyst

tackar
Citera
2014-08-27, 23:23
Medlem
Sankt-Nikolauss avatar
Kaffe och cigg är en välkänd kombo, pröva John Silver, brukar gå hem hos dem flesta.
Citera
2014-08-27, 23:41
Medlem
ZeK123s avatar
Ha en snus i och drick kaffe. Snabbare till toaletten har du aldrig sprungit
Citera
2014-08-27, 23:43
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankt-Nikolaus
Kaffe och cigg är en välkänd kombo, pröva John Silver, brukar gå hem hos dem flesta.

John silver utan filter är rätt goda, men jag tror inte dem är så sköna för nybörjare.

Röker nästan bara Camel blå av ren vana men dem andra märkena jag gillar är Prince vit, Lucky strikes och Winston röda om jag har ont om pengar.

Helst skulle jag vilja börja rulla egna men det känns så bökigt...
Citera
2014-08-27, 23:47
Medlem
marlboro röda.
Citera
2014-08-28, 00:19
Medlem
Jag ska moralpredika lite här.

Jag började röka med ungefär samma inställning som du när jag var 22. Det är det enskilt dummaste jag gjort i hela mitt liv.

Jag har förståelse för folk som börjar röka när de är små,men när man är vuxen ska man fan veta bättre.

Nikotin är en fruktansvärd drog, länge gick jag runt med inställningen att jag bara rökte lite grand och skulle såklart sluta tvärt om jag märker att det skulle eskalera. Jovisst....

Sjukt ovärd drog att introducera i sitt liv, effekten är så liten i förhållande till skadeverkningarna.

//Tuffhaggman
Citera
2014-08-28, 00:43
Medlem
Hertiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuffhaggman
Jag ska moralpredika lite här.

Jag började röka med ungefär samma inställning som du när jag var 22. Det är det enskilt dummaste jag gjort i hela mitt liv.

Jag har förståelse för folk som börjar röka när de är små,men när man är vuxen ska man fan veta bättre.

Nikotin är en fruktansvärd drog, länge gick jag runt med inställningen att jag bara rökte lite grand och skulle såklart sluta tvärt om jag märker att det skulle eskalera. Jovisst....

Sjukt ovärd drog att introducera i sitt liv, effekten är så liten i förhållande till skadeverkningarna.

//Tuffhaggman

Haha taclar för moralprediken men jag är inte ute efter att börja men snarare att testa. såklart så kan man argumentera att jag kanske fastnar för rökningen men har fast beslutat mig för att testa (nästan) allt i livet, så det är en chans ja är villig att ta
Citera
2014-08-28, 00:47
Medlem
Winston röda. Gott som fan.
Citera
2014-08-28, 03:20
Medlem
lottobarns avatar
Gitane är grymt goda dessutom skitsnyggt paket. Går dock bara att köpa i Tyskland och Frankrike osv. Finns både med eller utan filter. Föredrar själv de utan.
Citera
2014-08-28, 04:20
Medlem
Män röker röda Chesterfield, annars kan det kvitta
Citera
2014-08-28, 06:01
Medlem
SpeedingBullets avatar
Här i Asien säljer de lite olika. Jag gillar marlboro, ibland röda ibland vita.
Vita kan vara lite klena ibland och röda lite starka ibland.
Marlboro gold Svarta har jag gillat hemma. Här har de dock svart/röda och helt Svarta. Samt att de är 7.11mm eller något. Vilket jag föredrar då en hel cigg ibland är för mycket och man tappar suget.
Citera
2014-08-28, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derbipojken
marlboro röda.
Håller med,helt underbara cigaretter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera