2014-08-26, 22:10
Medlem
Tjena!

Har varit lite sugen p poker ett tag och skulle vilja testa det helt enkelt. Jag signade hromdagen upp p 888 poker dr jag fick 8 dollar och ngra freerollsturneringar vid registrering men dom spelade jag bort direkt hehe.

Nu undrar jag ifall det finns ngon liknande sida som 888 poker eller om dom r dom enda som erbjuder detta!

Tack p frhand
Citera
2014-08-26, 22:37
Medlem
wtfhappends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rottweilern1
Tjena!

Har varit lite sugen p poker ett tag och skulle vilja testa det helt enkelt. Jag signade hromdagen upp p 888 poker dr jag fick 8 dollar och ngra freerollsturneringar vid registrering men dom spelade jag bort direkt hehe.

Nu undrar jag ifall det finns ngon liknande sida som 888 poker eller om dom r dom enda som erbjuder detta!

Tack p frhand

Pokerstar brukar har freerolls ett par gnger per dag fr alla.
Citera
2014-08-26, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wtfhappend
Pokerstar brukar har freerolls ett par gnger per dag fr alla.
okok! jag kollar nu under fliken "turneringar" men verkar inte hitta ngt. vet du vad dom brukar heta s kanske de e lttare att hitta? :P
Citera
2014-08-26, 23:42
Medlem
jag ser nu men det verkar krvas en biljett (som vad jag frsttt det fr nr man stter in pengar).
finns det ngn annan sida likt 888?
Citera
2014-08-28, 11:42
Medlem
winner poker ... tror du fr 10 e gratis dr

Citat:
jag ser nu men det verkar krvas en biljett (som vad jag frsttt det fr nr man stter in pengar).
finns det ngn annan sida likt 888?
Citera
2014-08-28, 13:35
Medlem
Tjackadsmurfs avatar
Citat:
Tjena!

Tack p frhand

Massor av klienter.... Betsson, Unibet, Pokerstars, Fulltilt, Poker770...... Bara att vlja

Betsson och andra Microgaming-klienter har 5 freerolls om dygnet med ticket-prices

Unibet har freerolls var tredje timme tror jag med chans p Cash-game-biljetter

Pokerstars har freerolls varje timme med chans att komma till en turnering i slutet av veckan med $ i potten.

Fulltilt har 2 freerolls om dagen, en med T$ i potten, som kan vxlas in mot riktiga pengar.. Fulltilt har ocks en med 100 $ Ringgametickets i potten dr top 100 fr 5$

Poker770 brukar ha free sit'n'gos som betalar ut 0,20 $ per gng..
Senast redigerad av Tjackadsmurf 2014-08-28 kl. 13:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in