• 1
  • 2
2014-08-26, 16:57
Medlem
Låter larvigt men tror fan jag blivit rasist. Äckliga negrer och araber finns ju överallt numera. De beter sig riktigt skumt och verkar inte ha mycket till hjärna. Hur blir jag "botad"? Jag har inte alltid tänkt så negativt.
Senast redigerad av d1ana 2014-08-26 kl. 17:00.
Citera
2014-08-26, 17:06
Medlem
fruktvattens avatar
tänk på dem som solbrända svenskar eller nått, vettifan.
Citera
2014-08-26, 17:07
Medlem
Vurtnes avatar
Du har insett verkligheten, grattis!
Citera
2014-08-26, 17:11
Medlem
Du bor i skogen eller? Gå till närmaste stan och du kommer märka att 90% av invandrarna beteer sig som vanligt folk.
Citera
2014-08-26, 17:13
Medlem
Vissa invandrare kan ju va riktigt schyssta o bete sig vanligt
Citera
2014-08-26, 17:17
Medlem
svallerbyttans avatar
Hade samma problem som dig, sedan gick jag till vårdcentralen och fick tillslut diagnosen PTSD. Idag kan jag hantera symtomen med KBT.
Citera
2014-08-26, 17:42
Medlem
JANSHELINs avatar
Jag tror det bästa vore om Du förtidspensioneras .Det finns inget som tyder på minskad invandring eller återvandring i sikte. Ditt lidande kommer bara att öka, obehagskänslan att eskalera.. .

Du borde ges möjlighet att flytta ut på landet Du är ju en inrikesflykting
Citera
2014-08-26, 17:45
Medlem
tumbleeweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew
Du bor i skogen eller? Gå till närmaste stan och du kommer märka att 90% av invandrarna beteer sig som vanligt folk.

Den siffran vill jag nog hävda enbart gäller för icke-menaitiska invandrare...och vissa från MENA som är födda och välintegrerade här...men dessa som jag gissar TS pratar om är av en helt annan kvalisort...minst 50 % av dom beter sig faktiskt efterblivet...
dock så har TS lixom vi andra bara att vänja sig...eller emigrera...för mer kommer det bli...mkt mer...
Citera
2014-08-26, 18:11
Medlem
Om du inte behöver umgås med dom på det privata planet så varför bryr du dig? finns många skumma människor där ute inklusive svenskar.
Citera
2014-08-26, 19:21
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d1ana
Låter larvigt men tror fan jag blivit rasist. Äckliga negrer och araber finns ju överallt numera. De beter sig riktigt skumt och verkar inte ha mycket till hjärna. Hur blir jag "botad"? Jag har inte alltid tänkt så negativt.

Ditt inlägg får en verkligen att inse vilket sjukt samhälle vi lever i.
Citera
2014-08-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av almightyjew

90% my ass Kanske 90% för svenskar med normalt beteende, men inte 'Immigranter'.
Citera
2014-08-26, 19:51
Medlem
Yugens avatar
När hjärnan styrs och stimuleras av "äckelkänslor", ja så är det ett tecken på att den sjunkit i träsket och är understimulerad, att den reagerar starkt på vad som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in