Eftersom att Laila Bagge inte ser särskilt halvarabisk ut så antar jag att den hon kallar pappa är en arabisk man som haft ett förhållande med hennes mamma?
Edit: Laila Bagge levde åtminstone fram till 1980 med sin svenske pappa (källa Sveriges befolkning 1980). Dvs minst fram till att hon var åtta år. Så efter åtta års ålder så ska hon ha bytt pappa?
Edit2: Tydligen levde hon åtminstone fram till 1990 med sin biologiske far, dvs till minst 19 års ålder har Laila Bagge alltså bott med sin biologiske svenske pappa. (Källa Sveriges Befolkning 1990)
Så efter att från födseln till minst 19 års ålder bott med sin svenske pappa så bytte hon till en palestinsk pappa?
Edit3: Hon skriver själv här:
http://blogg.mama.nu/lailas-blogg/2012/02/06/min-pappa/
Förklaringen, enligt henne, ska vara att Lailas pappa är arabisk israel, Laila kom till och 1-2 år senare så träffade Lailas mamma en svensk man som hon flyttade ihop med.
Reflektion: Välkommen till det nya Sverige där varje medborgare bör ha någon form av invandraralibi för att inte kallas för rasist och bespottas. Det har varit så under flera år nu, människor gör de mest lustiga krumbukter för att själva kalla sig för invandrare eller ha utländsk påbrå "Jag har en farfar från Finland!", "Min mor kommer från Tyskland!" osv.