Beställde 2 varor från zalando tidigt under eftermiddagen. Det står att leveranstiden är 2-6 arbetsdagar. Men jag undrar om man får varorna lite tidigare än 6 arbetsdagar. Hur många dagar tog det för er?
Måste ha dem nu i kommande helg D
Det kan bero på helt och hållet. Varorna skickas ifrån ett lager i Tyskland. Beställde en gång hos Zalando och fick mina varor typ två veckor senare. Var pga. någon stor helg i Tyskland!
Har beställt från Zalando 2 gånger. Bägge gångerna har det tagit 2 dagar att skicka och 3 dagar att leverera.. Bor i södra Sverige om det skulle spela någon roll.
Beställde 2 varor från zalando tidigt under eftermiddagen. Det står att leveranstiden är 2-6 arbetsdagar. Men jag undrar om man får varorna lite tidigare än 6 arbetsdagar. Hur många dagar tog det för er?
Måste ha dem nu i kommande helg D
Har beställt från Zalando 2 gånger. Bägge gångerna har det tagit 2 dagar att skicka och 3 dagar att leverera.. Bor i södra Sverige om det skulle spela någon roll.
Tror att det ungefär tog lika lång tid för mig när jag beställde från Zalando.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!