2023-07-26, 14:12
Medlem
snurresprettiss avatar
Stämmer det att Manchester Uniteds ägare inte är fotbollsintresserad utan bara bryr sig om pengar och ser MU som ett företag?
Citera
2023-11-08, 23:07
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Stämmer det att Manchester Uniteds ägare inte är fotbollsintresserad utan bara bryr sig om pengar och ser MU som ett företag?
Ja, det skulle jag tyvärr säga.

Älskar United för alltid men de har verkligen tappat allt efter Ferguson.
Citera
2023-11-08, 23:42
Medlem
sebastian_s avatar
Otroligt att det här har pågått i 10 år nu. Jämför det med 1993-2003 eller 2003-2013.
Citera
2023-11-08, 23:45
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Otroligt att det här har pågått i 10 år nu. Jämför det med 1993-2003 eller 2003-2013.

Det är Kejsarens nya kläder all over again.

Onana kan inte målvakta, Maguire har ständig otur eller springer som en yr höna, kaptenen är mest grinig, Rashford är helt ur slag, de två påläggskalvarna är inte välkomna längre ...

Miljarders miljarder. Snacka om misskött förening.

Jämför med Bayern som värvar kvalitetsspelare som Kane.
Citera
2025-01-01, 17:12
Medlem
jontebojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det är Kejsarens nya kläder all over again.

Onana kan inte målvakta, Maguire har ständig otur eller springer som en yr höna, kaptenen är mest grinig, Rashford är helt ur slag, de två påläggskalvarna är inte välkomna längre ...

Miljarders miljarder. Snacka om misskött förening.

Jämför med Bayern som värvar kvalitetsspelare som Kane.
Ni åker förhoppningsvis ur iår. Äcklig fuskar klubb precis som City som köpt sig till all framgång och har inte byggt någonting från grunden.
Citera
2025-01-01, 18:28
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonteboj
Ni åker förhoppningsvis ur iår. Äcklig fuskar klubb precis som City som köpt sig till all framgång och har inte byggt någonting från grunden.

Vi och vi ... Jag håller på Bayern München. Den svulstiga engelska ligan är inget för mig.

Däremot gör det ont att se en klassisk klubb falla, precis som det gör ont att se dagens IFK Göteborg.

Men på 90-talet var väl Man U hyfsat "hemvävt", med Beckham, Scholes & Co. Cantona som topping.

Nu har det varit pannkaka i många år, sedan Ferguson kastade in handduken.

Frågan är varför man inte fortsatte med Solskjaer. Har för mig det gick ok då ...
Citera
2025-02-11, 19:23
Medlem
jontebojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Vi och vi ... Jag håller på Bayern München. Den svulstiga engelska ligan är inget för mig.

Däremot gör det ont att se en klassisk klubb falla, precis som det gör ont att se dagens IFK Göteborg.

Men på 90-talet var väl Man U hyfsat "hemvävt", med Beckham, Scholes & Co. Cantona som topping.

Nu har det varit pannkaka i många år, sedan Ferguson kastade in handduken.

Frågan är varför man inte fortsatte med Solskjaer. Har för mig det gick ok då ...
Bayern München vafan hahahaha, givetvis så håller man på dom man kollar på den tyska Bundesligan eftersom den är bara är ett enda stort skämt. Det är bara Bayern som kan vinna och ingen annan klubb kan konkurrera och lär förmodligen aldrig kunna det. Det är därför det kallas "farmers league"
Citera
2025-03-11, 11:36
Vind i seglet nu kanske, när ny arena ska byggas.

UNITED CONFIRMS AMBITION TO BUILD A NEW STADIUM.
https://www.manutd.com/en/news/detai...t-old-trafford

Manchester United has thrown its support behind the Government’s growth agenda by announcing its intention to pursue a new 100,000-seater stadium as the centrepiece of the regeneration of the Old Trafford area.

The stadium, and wider regeneration project, have the potential to deliver an additional £7.3bn per year to the UK economy which brings large-scale social and economic benefits to the community and wider region, including the possible creation of 92,000 new jobs, more than 17,000 new homes as well as driving an additional 1.8 million visitors annually.
Citera
2025-03-11, 13:28
Moderator
zanteras avatar
Känns väl passande att arenan ser ut som ett cirkustält med tanke på den fotboll laget presterat senaste 3-4 åren. Blir det inte bättre på planen lär de väl få inviga arenan mot Rotherham eller Bristol City i Championship dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in