• 1
  • 2
2014-08-24, 21:55
Medlem
RidySmokes avatar
Bad om ett sample av denna fina produkt och fick ''Cool.'' som ett svar så jag antar att det kommer hem ett brev med godis i.

fub-amb har jag rökt och enligt mig liknar den ett riktigt cbrus, inte riktigt men ni fattar.

Har någon testat denna mix?
Isf hur är den med tanke på att Px-1/5f-pcn är blandade i en, har hört att dessa två ska va riktigt potenta.

Mvh.
RidySmoke
Senast redigerad av RidySmoke 2014-08-24 kl. 22:24. Anledning: felformulerat.
Citera
2014-08-25, 02:33
Medlem
RidySmokes avatar
''Super Skunk mixen består av våra bästsäljande cannabinoider.
px-1, fub-amb och 5f-pcn.
Vi fann er knastermix/rökmix som innehåller 0 % nikotin och 0% tobak. Denna mix var redan "sövande" i sig själv pga örter och annat.
Så vi har valt att göra en Super Skunk mix.''

Finner ingen direkt info om någon av sorterna, ingen som rökt någon av dom som kan dela med sig av sin upplevelse?

Är mycket sugen på att testa denna skunkmix, den har suttit bak i skallen i en vecka snart och jag får inte bort tanken av den!
Kommer att skriva senare hur den var när jag får den men jag vill ha info nuu!!!
Citera
2014-08-25, 02:59
Prövade alla 3 sorter. Hade en polare som sålde det, köpte alla 3 sorter för sig och en extra bag med mixen. Mixen tyckte jag var ganska okej. Fuben älskade jag, enligt mig kickade den starkast. Pcn var mig fan en skum jävel. Jag och en vän provade sorten och kände ingenting, likadant med px. Vi provade pcn igen någon dag senare och då kickade det. Väldigt lugnt och skönt rus. Px kände vi fortfarande inget på. Nu kom det ju från en vän så kan likaväl vara han som blandat det för svagt eller liknande.
Någon annan provat dessa 2 sorter (px-1 & 5f-pcn) för sig och fått positivt resultat?
Någon som kört på fuben och fått negativa resultat?

EDIT: läste i en annan tråd att en person fått kramper i 3 tim efter användning av 5f-pcn. Någon mer med liknande fall? Låg själv på akuten under en kväll någon dag efter att vi rökt dessa sorter men kopplade det aldrig till rökat då det gick över efter lite vila på sjukan.
Senast redigerad av SkurkenAffe 2014-08-25 kl. 03:42.
Citera
2014-08-25, 06:02
Medlem
RidySmokes avatar
Låter inte så bra om folk hamnar på sjukan efter att ha rökt dessa sorter.
Tror du själv att det var pga rökningen som ni hamnade på sjukan?
Citera
2014-08-25, 06:30
Kan ej svara för den ena snubben som fick kramper, läste det enbart i en annan tråd om dessa sorter.
Men att jag hamnade på sjukan tror jag har med något annat att göra. Stannade inte kvar för att lyssna på läkaren utan stack efter att jag blev liggandes i ett rum i ca 2 tim utan att någon gjorde något. Så vet faktiskt inte vad det var som låg i grunden till det.
Citera
2014-08-25, 07:53
Medlem
RidySmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkurkenAffe
Kan ej svara för den ena snubben som fick kramper, läste det enbart i en annan tråd om dessa sorter.
Men att jag hamnade på sjukan tror jag har med något annat att göra. Stannade inte kvar för att lyssna på läkaren utan stack efter att jag blev liggandes i ett rum i ca 2 tim utan att någon gjorde något. Så vet faktiskt inte vad det var som låg i grunden till det.

Har också läst någonstans om det där med kramper.
Jag har aldrig upplevt några kramper men dock ryckningar om man tänker lite för mycket på vissa saker men det är lätt att upphäva.
Har rökt spice i 5 månader utan uppehåll och inte märkt av några stora skador förutom minnet och att jag är lite extra seg vid vissa tillfällen tex om jag behöver tänka ut en svårare uppgift inom jobb eller dylikt.

Är mest fundersam över 5f-pcn
Finns det inte hallucinogen som kallas för pcn/pcp a.k.a Angel Dust eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2014-08-25, 14:15
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RidySmoke
Är mest fundersam över 5f-pcn
Finns det inte hallucinogen som kallas för pcn/pcp a.k.a Angel Dust eller är jag helt ute och cyklar?
Rätt där, men förkortningarna står för olika saker! Så de är helt olika.
Citera
2014-08-25, 15:42
Medlem
RidySmokes avatar
Hade en aning om att dom va olika.
Finns det ens någon noid som ger hallisar?

Back to topic, är dom här noidsen nya så att ingen har hunnit testa dom än?
Citera
2014-08-26, 15:11
Medlem
RidySmokes avatar
Riktigt skönt high på den peakade redan efter 5 minuter och verkar stanna där ett tag
Får se om jag blir mer stenad om jag röker en till eller om det stannar här.

För övrigt rekommenderar jag den till er som vill ha lite annorlunda röka
Den får 8/10
Citera
2014-08-26, 21:00
Medlem
tt-ss avatar
Jag ska prova pcpn nu, åter kommer on en timme med svar
Citera
2014-08-27, 03:34
Medlem
RidySmokes avatar
Citat: