Jimmy har även varit medlem i undergruppen till Bandidos, X-team men där hände något som bara inblandade vet... han flyttade ner till värmland och där ställde han till det rejält för sig och smet sedan därifrån till Sthlm och verkar ha fortsatt sin lysande bana...kommer gå samma väg som sin ökända far vilket blir bra! En belastning mindre för samhället!
Det vill säga att GM är Börjes avkomma antar jag. Gott att jag inte visste det när detta hände.
Skellefteå förföljer en ända in på knuten, typ hundra år senare. Sick.