Citat:
Ursprungligen postat av
Spritsson
Åkte förbi olycksplatsen precis efter händelsen. Bilen såg inte speciellt krockad ut som det såg ut från håll. många som stod och filmade eller tog kort. Men polisen var redan där. Var det biljakt? Om man ska sno en motorcykel,åker man själv till brottsplatsen i egen bil då?
Du kanske inte har den bästa synen... Bilen är kluven i två delar.