2014-08-24, 13:03
  #1
Medlem
"En allvarligt skadad i olycka"
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19415784.ab

Någon som sitter på mer info?
Tänkte om det var "highway" som var ute och filmade när de körde ifrån polisen? Tycke nästan det såg ut som en av deras m3or på bilden? (Dock dålig bild)
Citera
2014-08-24, 13:07
  #2
Medlem
Expressen: "Räddningstjänsten tvingades göra hjärt- lungräddning efter en trafikolycka på Skanstullsbron i Stockholm vid 11-tiden på söndagen."
Citera
2014-08-24, 13:13
  #3
Medlem
vi får hoppas att det är föraren som är svårast skadad, och att han avlider.

för övrigt två skadade.
Citera
2014-08-24, 13:21
  #4
Medlem
gatupratares avatar
http://polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Stockholms-lan/2014-08-24-1045-Motorfordon-stold-Stockholm/
Citera
2014-08-24, 13:26
  #5
Medlem
Eftersom cykelbanan går bredvid vägen här så lär bilföraren tappat kontrollen på bilen och åkt upp på cykelbanan.

Bron är nyligen ombyggd för att bredda cykelbanan för att detta ska ske har man stängt det högra körfältet d v s man får nu svänga lite skarpare för att komma ut på Nynäsavfarten.

Så min gissning är att någon har kört för fort och insett att den ligger i fel fil och sedan kör en tvär högersväng över "spärrområdet" där det ligger mycket grus och skit och får sladd.
Citera
2014-08-24, 13:45
  #6
Medlem
Åkte förbi olycksplatsen precis efter händelsen. Bilen såg inte speciellt krockad ut som det såg ut från håll. många som stod och filmade eller tog kort. Men polisen var redan där. Var det biljakt? Om man ska sno en motorcykel,åker man själv till brottsplatsen i egen bil då?
Citera
2014-08-24, 14:13
  #7
Medlem
ME077s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Åkte förbi olycksplatsen precis efter händelsen. Bilen såg inte speciellt krockad ut som det såg ut från håll. många som stod och filmade eller tog kort. Men polisen var redan där. Var det biljakt? Om man ska sno en motorcykel,åker man själv till brottsplatsen i egen bil då?

Du kanske inte har den bästa synen... Bilen är kluven i två delar.
Citera
2014-08-24, 14:17
  #8
Medlem
Forever Winters avatar
Törs vi hoppas att tjuvarna aldrig går igen så folk får ha sina saker ifred?
Citera
2014-08-24, 14:18
  #9
Medlem
G0G0s avatar
Jag var där nyss och har någon klivit levande ur den bilen så är det ett mirakel.
Fattar dock inte hur bilen kan ha hamnat där den är.
Citera
2014-08-24, 14:23
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ME077
Du kanske inte har den bästa synen... Bilen är kluven i två delar.

Mycket aktivitet och bildelarna var skymda. Urusel observatör Sry.
Citera
2014-08-24, 14:53
  #11
Medlem
Desert-eagles avatar
Vissa har 0 respekt för andras egendom och liv
Citera
2014-08-24, 15:05
  #12
Medlem
Visst har man lagt ett gult skynke över något i mitten på bilden? Avliden person? kroppsdelar?

HLR'en verkar pågå till vänster.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in