2005-09-10, 03:09
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweden
länk till BT på spelet? hittar inte..

Finns tre olika versioner på Torrentbytes.
2005-09-10, 03:16
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mo0kie
till xbox så va EA's hockey rätt kul.. den andra 2k6 va fult som fan

Nej. EA NHL 2k5 var inte ens 1/10del så bra som ESPN NHL 2005. Det spelet har ALLT.
2005-09-10, 03:49
Medlem
Schwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Finns tre olika versioner på Torrentbytes.

Gah, har ju inte ens tillgång till Torrentbytes...
2005-09-10, 10:53
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweden
Gah, har ju inte ens tillgång till Torrentbytes...

Tjena!

Men in på DC då fan, borde väl finnas på var och varannan hubb vid det här laget. Kan säga att det finns i både AS och MS om du kan ta dig in där.
2005-09-10, 14:33
Medlem
SC sXes avatar
Tycker faktiskt 06 är ett steg framåt från tidigare versioner. På 2005 åkte man ju i backen så fort man fick en tackling även om man hade tacklingarna nedställt på 0. I årets version så anser jag att man har lite mer kontroll över det, samtidigt kan man ju fortfarande ställa upp det så man kan åka runt och dela ut big-hits titt som tätt om man känner för det.
Managementdelen har jag inte testat än så den kan jag inte betygsätta. Har inget att jämföra med heller då jag tröttnade på 2005:an efter bara en timme och la ner det.
2005-09-10, 20:21
Medlem
fleuretys avatar
Jahaja.
Om man nu kör PC då, vilket hockeylir är bäst?

Är det så att NHL 95 fortfarande är oöverträffat eller?
2005-09-10, 22:13
Medlem
Spaders avatar
Är det nå nytt med 2006 då?
De senaste 3 NHL-spelen har känts likadana. Jag slutade spela eftersom det kändes "gång på gång" att dom bara recyclat föregående spel och lagt till lite detaljer.
Ny grafikmotor t.ex?

/Spader
2005-09-10, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fleurety
Jahaja.
Om man nu kör PC då, vilket hockeylir är bäst?

Är det så att NHL 95 fortfarande är oöverträffat eller?

Näej, fan. Inte enligt mig iaf. NHL 98 är det bästa hockeyspelet till PC.
2005-09-12, 00:02
Medlem
mo0kies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Nej. EA NHL 2k5 var inte ens 1/10del så bra som ESPN NHL 2005. Det spelet har ALLT.

jag pratar om 2006 , inte 2005
2005-09-15, 21:27
Medlem
_Montanas avatar
Vet någon om det finns någon fix eller liknande till cloneversionen som gör att man kan ha svenska kommentatorer?

EDIT: Verkar inte funka med crackade versionen heller.
2005-09-16, 21:58
Medlem
New Players avatar
Min spelare börjar snurra så fort jag får pucken. Kör med en psx kontroll. Nån som har märkt samma på NHL.06.CLONE-ADDICTION? Kanske min kontroll det är fel på.
2005-09-17, 01:06
Medlem
Har haft det på ps2 ett tag nu så jag tänkte dela med mig lite om vad jag tycker om det. Det gamla vanliga problemet med EA's spel tycker jag är att det alltid är vissa sätt som så gott som alltid blir mål medans andra är mycket svårare, är tyvärr exakt likadant i det här spelet, direktskott eller andra sätt för att få målvakten att förlflytta sig åt sidled så han lägger sig ner, sen är det bara panga den i nättaket. Långskott t ex slagskott från blåa osv blir så gott som aldrig mål om man inte har tur och någon styr. När jag spelar med polare nuförtiden blir det oftast ca 10 mål i matcherna eller mer, så samma gamla problem är kvar

Någon som har tips på andra hockeyspel som kanske är mindre enformiga?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in