• 1
  • 2
2005-09-03, 00:55
Moderator
Evil Eds avatar
ftp://ftp.ea.com/pub/easports/demos/nhl06/nhl06demo.exe

Bara att ladda hem och testa, alltid roligt och se om de hittat på något skoj.

Mitt är på väg ner.
2005-09-03, 12:24
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Då passar jag på att posta en liten trailer samtidigt.

http://rapidshare.de/files/4673245/n...mvlow.wmv.html

Edit: Coolt! Man får med NHL '94 på PS2-utgåvan. :> Och flippa upp pucken och slå in den med klubban låter rejält fräsigt.
2005-09-03, 12:37
Bannlyst
NHL spelen känns för moderniserade nu...
mycket enklare förr när mindre än 85% av alla spec funktionerna fanns...
Det var den tiden då det bara gick att passa,tackla och skjuta...
Tider det!
2005-09-03, 12:41
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Då passar jag på att posta en liten trailer samtidigt.

http://rapidshare.de/files/4673245/n...mvlow.wmv.html

Edit: Coolt! Man får med NHL '94 på PS2-utgåvan. :> Och flippa upp pucken och slå in den med klubban låter rejält fräsigt.

Kör med Logitechs senaste 3d pad och det var ganska enkelt att göra snygga mål. Finta mellan benen, snurra, slå in pucken i luften osv. Men tyvärr gör inte detta NHL 2006 till någon vinnare, det är samma sorts spel som när NHL 2002 släpptes, de måste förnya sig mer för att jag ska köpa det och börja spela online igen.
2005-09-03, 14:33
Medlem
kasstkniws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Kör med Logitechs senaste 3d pad och det var ganska enkelt att göra snygga mål. Finta mellan benen, snurra, slå in pucken i luften osv. Men tyvärr gör inte detta NHL 2006 till någon vinnare, det är samma sorts spel som när NHL 2002 släpptes, de måste förnya sig mer för att jag ska köpa det och börja spela online igen.

Tjena!

Mjo, kan tänka mig det. Jag har bara sett trailern, men det påminner väldigt mycket om de senaste årens spel de pumpat ut. Rörelser och skit känns som att de återvinner ganska flitigt, men utökar med en del annan skit.
2005-09-03, 21:45
Medlem
Carmens avatar
Kommer alla spelare vara i "rätt" lag typ Foppa i Flyers?
2005-09-03, 22:01
Moderator
Evil Eds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Tjena!

Mjo, kan tänka mig det. Jag har bara sett trailern, men det påminner väldigt mycket om de senaste årens spel de pumpat ut. Rörelser och skit känns som att de återvinner ganska flitigt, men utökar med en del annan skit.

Jo tyvärr är det mest skit som läggs till, skapa dina egna målgester osv, hur tråkiga har de inte blivit på EA, ska bara vara pop-sport.

Självklart kommer inte alla lag att ha exakta laguppställningar, spelet kommer ju innan säsongen är igång, men Foppa kommer säkerligen att tillhöra rätt lag.
2005-09-03, 22:31
Medlem
Carmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil Ed
Jo tyvärr är det mest skit som läggs till, skapa dina egna målgester osv, hur tråkiga har de inte blivit på EA, ska bara vara pop-sport.

Självklart kommer inte alla lag att ha exakta laguppställningar, spelet kommer ju innan säsongen är igång, men Foppa kommer säkerligen att tillhöra rätt lag.
Okej tack!
2005-09-03, 23:08
Medlem
Schwedens avatar
Om inte kommer de gå att editera spelarna direkt i spelet
2005-09-03, 23:10
Medlem
worldbeater2002s avatar
Eller så laddar man ned patchar från nätet med uppdaterade rosters. Finns ju alltid galningar som håller på med sånt.
2005-09-03, 23:14
Medlem
Haecceitys avatar
Urk! Urtrist.
Tacka vet jag ESPN NHL 2005 på xbox. DET är ett hockeyspel. Håller med om att EA bara satsar på massa svammel nu för tiden, egna målgester, egen musik osv...
2005-09-04, 00:44
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

I trailerna jag postade sa han Dilman, eller vad han nu hetter, att folk gillar NHL '94 bäst. Var det så jävla bra? Och det var väl till Sega, eller minns jag fel?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in