Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-09-22, 13:56
  #109
Medlem
PrinceMeandors avatar
Har bara gjort det en gång och det var halvvägs in i Robocop (2014) motivering om varför känns överflödigt.

Sen har man ju varit nära att göra det under t.ex. emo-dansen i Spider-Man 3 och Martha scenen i Batman v Superman.

Det värsta är dock filmer som The Last Jedi och Prometheus där man valt att sitta kvar och in i det sista hoppats på att det skulle bli bra, den känslan av total besvikelse efteråt är hemsk
Citera
2018-09-29, 15:45
  #110
Medlem
Jag har ångrat en film och det är filmen där de ska göra reboot av solen som håller på att slockna. Jag satt och väntade på att den skulle ta slut. Jag går inte innan filmen är slut då jag betalt för eländet
Citera
2018-09-30, 00:32
  #111
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag har ångrat en film och det är filmen där de ska göra reboot av solen som håller på att slockna. Jag satt och väntade på att den skulle ta slut. Jag går inte innan filmen är slut då jag betalt för eländet

Ja, Sunshine spårade ur skapligt mot slutet minns jag, men fram till dess är det en helt okej SF-film, men sen ja...
Citera
2018-10-05, 19:16
  #112
Medlem
Jag går rätt sällan på bio och de gånger jag väl gör ett besök så brukar jag pricka in filmer som åtminstone är skapliga. Enda gången jag lämnat en film var när vi skulle se Avatar och testa den (då) nya flugan : 3d. Tog en kvart kanske innan jag var så yr och snurrig att jag helst hade velat gå ut och spy. Satt sedan kvar ett tag och blundade och fibbla med 3d-brillorna för att låta frugan få se klart filmen. Men det tog inte så lång tid innan hon också kände samma illamående så då blev det ett enkelt val att dra.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback