Du nämner en snubbe som fick kortslutning och dödade 7 människor i samma dåd som värsta massmördare. Jag personligen tycker t.ex Goran Kotaran är värre, även om han bara är dömd för 5 mord och misstänkt för 2 (redan uppe i Flinks siffra). Skillnaden är att Kotaran begår sina brott över längre perioder och inte verkar sluta.
Som andra redan nämnt, diskoteksbranden. 63 personer, behöver ingen vidare beskrivning.
Och även om svenskar vore den värsta sortens människor, varför ska vi importera fler? Sverige ska absolut hjälpa människor, men den som inte är tacksam kan vi skicka för att dö i sitt hemland och jag skulle inte rycka på axlarna.
Sedan är ju frågan hur många civila som de (svenska) invandrare som är med i IS (fd ISIS) har mördat nere i Syrien och Irak. Samt vilka andra övergrepp som de gjort. Listan är förmodligen mycket lång.
Det handlar väl mer om att ställa 100.000 irakier eller tex 100.000 somalier gentemot 100.000 svenskar och kolla av i vilken grupp som det begås mest brott i.
När ociviliserade apor blandas med civiliserat folk, så är det i förhoppning att de ociviliserade ska bli civiliserade. Det har visat sig lönlöst. Apor förblir apor.
"Svea Hovrätt fastställer i stort tingsrättens dom. Stanislas Mbanenande döms för folkmord och krigsbrott till livstids fängelsestraff.
Sammanfattningsvis anser hovrätten att Stanislas Mbanenande gjort sig skyldig till de brott som tingsrätten tidigare dömt honom för. När det gäller två angrepp, i Ruhiro och Nyamishaba, gör dock hovrätten en annan bedömning och Mbanenande frias på de fem punkter som rör dessa angrepp.
Även i hovrätten döms Mbanenande för att ha deltagit i angrepp på fyra olika platser. Vid angreppen dödades tusentals personer.
Hovrätten skriver att utredningen som gjorts visar att Mbanenande varit en av ledarna vid attackerna. "Han har som ledare medverkat vid angreppen genom att till exempel anföra och organisera grupper av förövare och uppmana dem till angrepp mot tutsier", skriver hovrätten."
snacka skit! det värsta våldtäkten i Sveriges historia är kvinnan som härom året nästan blev ihjälknullad av 8 st afghanier på ett asylboende i Småland. en hel natt höll de på , hon hamnade i rullstol och en av dem fick 130 000 i skadestånd av svenska staten för de kunde inte bevisa att han knullat henne, bara varit med och var full av sperma.
och tjejen som hittades under en sten i gbg efter att en neger följt efter henne på spårvagnen, det var ju fan ännu värre....
värsta mördare finns många: balnd annat negern som släpade omkring två stackars tonåringar en hel natt för att slutligen mosa skallen på den ena, samtidigt som han mosade skallen på en kvinna som försökte hjälpa den stackars torterade pojken. för att inte tala om alla mammor som dödas inför sina barn, och alla balkongflygningar , osv.... det är värre än att bli avrättad av ett skott anser jag.
Till att börja med vill jag säga att du är en idiot som citerar hela trådstarten, i synnerhet eftersom det redan gjorts två gåner.
Trots att du citerar trådstarten, så har du dessvärre kapitalt misslyckats med att läsa den. Tillåt mig att citera frågeställningen:
Min fråga är, varför pratas de inom Sverigedemokraterna och Svenskarnas parti aldrig om Mattias Flink, Eliasson i Örebro, mordet på Joakim Karlsson i Vallentuna - ett mord som begicks utav anhängare till Svenskarnas parti och den Svenska motståndsrörelsen - en etnisk svensk kille som blev mördad utav svenska nazister, de ungdomarna som mördade just Joakim och spred terror efteråt i bussar i Stockholm och försökte knivhugga och mörda etniska svenskar, Tommy Zethraeus, Helge Fossmo i Knutby, Hagamannen och andra etniska svenskar som har begått grovt kriminella brott och skrivit in sig i flera städers historieböcker på ett negativt vis?
Varför koncentrerar sig webbsidor som Avpixlat, Fria tider och forum som Flashback endast på kriminalitet och brott som utövas och begås utav utländska människor med uppehållstillstånd i Sverige och svenskt medborgarskap?
Vad har ni på Integration och Invandring att säga till Mattias Flinks offers anhöriga, till Eliassons i Örebros våldtäktsoffer, till Joakim Karlssons anhöriga och till Hagamannens offer?
Citat:
Varför pratar aldrig Miljöpartiet om invandrares kriminalitet?
Om du varit läskunnig, hade du förstått vad trådens topic var. Det du gör nu är att du postar ett idiotiskt inlägg där du citerar hela ursprungsposten, ställer frågan vad tråden handlar om och dessutom går OT genom att själv ställa en fråga som inte har med frågeställningen att göra.
Du är verkligen helt befriad och jag gissar därför att du är en realist.