• 1
  • 2
2014-08-22, 09:48
Medlem
minellerdins avatar
Förra fredagen (15/8:e) var vi ute på lokal i Stockholm, och det hela slutade på Patricia vid Söder Mälarstrand. En stund innan stängningsdags började jag språka med en tjej och inte direkt var avvisande, och en rökpaus senare fortsatte vi snacka. Dock började en snubbe på hennes vänstra sida lägga sig i, och eftersom det ändå var tid att gå vidare och han mest var i vägen tog jag tjejen i handen och vi gick mot garderoben. Då hänger snubben på, försöker ta tjejen i armen och säger till mig att "lägga ner innan det händer en olycka". Brydde mig inte mycket om saken och vi gick för att hämta ut jackorna.

Väl utanför gick vi längst raden av taxibilar tills vi kom till en Taxi 020, var på väg in i baksätet när snubben kommer springandes, trycker igen dörren så att handen kläms, börja slita i mig så att skjortan går sönder samtidigt som tjejen av förklarliga skäl börjar bli ganska rädd. Snubben står en meter från mig, säger att "han ska döda mig nästa gång han ser mig om jag inte drar" och "passa dig så du inte ramlar över spåren i tunnelbanan" innan han ger mig en smäll över käften. Samtidigt dyker hans kompisar upp - en kille som liknar Janne Schaffer och en tjej med långt, rödfärgat hår tillsammans med en av mina kompisar som stått en bit bort och sett det hela. De börjar tillsammans försöka övertyga tjejen om att inte åka iväg med mig medans snubben är fortsatt hotfull - så jag hoppar in i taxin och lämnar

Hann dock med att ta en bild på gärningsmannen innan taxiresan hem, och jag skulle uppskatta Er hjälp att identifiera honom så att jag kan anmäla snubben

Bild på gärningsmannen tagen utanför Patricia!
Citera
2014-08-22, 09:50
Medlem
Diamondgrits avatar
Hmm kanske dags att sluta sno folks tjejer?
Citera
2014-08-22, 09:54
Bannlyst
Rätt åt dig. Du är såpass sugen på en tjej att du gärna vill ta någon annans tjej. Lägg upp en bild på dig själv så får vi se gärningsmannen. Du förstår väl att han tar illa upp? Det skulle du göra med om jag tog din fru i handen framför dig och gick iväg, jävla bottenskrap
Senast redigerad av DreamLifeHappier 2014-08-22 kl. 09:57.
Citera
2014-08-22, 09:55
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit

Visst inte att tjejer var en egendom.
Hon ville uppenbarligen åka ivæg med han.
Citera
2014-08-22, 09:55
Bannlyst
Han har bett dig att lägga ner och du ignorerar honom du skulle haft mer smäll det är väll hans eller hans polares tjej antar jag, bruden var förmodligen skitfull och du utnyttjade det.

Du verkar vara en sopig jävel.
Citera
2014-08-22, 10:03
Medlem
pickledonions avatar
Hur många i stockholm kan det finnas med så fula skjortor?
Citera
2014-08-22, 10:05
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagGAnoF
Visst inte att tjejer var en egendom.
Hon ville uppenbarligen åka ivæg med han.
Aa jag vill ha en miljon spänn men det betyder inte att det är rätt att råna en bank.
Citera
2014-08-22, 10:07
Medlem
RagGAnoFs avatar
Citat:
Aa jag vill ha en miljon spänn men det betyder inte att det är rätt att råna en bank.

næ, før då tar du någon annans EGENDOM.
Men kan jag få låna din tidsmaskin?
Citera
2014-08-22, 10:14
Medlem
minellerdins avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av DreamLifeHappier
Rätt åt dig. Du är såpass sugen på en tjej att du gärna vill ta någon annans tjej. Lägg upp en bild på dig själv så får vi se gärningsmannen. Du förstår väl att han tar illa upp? Det skulle du göra med om jag tog din fru i handen framför dig och gick iväg, jävla bottenskrap

Eftersom snubben inte bytte ett ord med tjejen under dom 10-15 min. vi pratade, hon inte kände honom och valde att gå iväg med mig istället för honom så... håller jag inte riktigt med
Citera
2014-08-22, 10:22
Medlem
venne om hon va hans fru eller nått men dom verkar verkligen velat ha bort henne från dig iallfall du kanske ser lika sliskig ut som han på bilden så dom ville rädda henne från dagen efter bazz ågren, men iallfall så borde du nitat karln oavsett du kan vell inte ta en punch på snoken utan att ge igen heller

+ att du är jävligt obehaglig o hänger ut bild på stekarn
Senast redigerad av deciliter12345 2014-08-22 kl. 10:25.
Citera
2014-08-22, 10:30
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2014-08-22, 10:31
Medlem
minellerdins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deciliter12345
venne om hon va hans fru eller nått men dom verkar verkligen velat ha bort henne från dig iallfall du kanske ser lika sliskig ut som han på bilden så dom ville rädda henne från dagen efter bazz ågren, men iallfall så borde du nitat karln oavsett du kan vell inte ta en punch på snoken utan att ge igen heller

+ att du är jävligt obehaglig o hänger ut bild på stekarn

Kan bara konstatera att tjejen valde att gå med mig, om det berodde på hans skjorta eller att han örjade slåss låter jag vara osagt. Förmodligen hade vi båda samma mål med att få gå hem med tjejen, skillnaden låg kanske i approachen - prata med henne vs. att dra och slita i henne och samtidigt börja bråka.

Valde att inte slåss, även om det säkert hade klassats som nödvärn - man vet aldrig hur en dmstol ser på det hela om han får värre skador än dom han orsakade mig.

Har du alternativt förslag på hur jag hittar honom vore det uppskattat!
Senast redigerad av minellerdin 2014-08-22 kl. 10:33.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in