2014-08-22, 00:36
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naescafe
Som din vidriga mens då!
Min mens är naturlig och något jag är stolt över, något vackert.
Citera
2014-08-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Att mens är neutralt och naturligt håller jag med om. Men varför är det vackert? Det gör ont och man kan inte knulla, så ser jag på det
Mvh
Citera
2014-08-22, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus

Som mig o min kuk då.
Vad säger lagen om att flasha upp sin mens överallt?
Borde va lika olagligt som o visa fittan,minst!
Citera
2014-08-22, 00:47
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuuuarkBraah
Att mens är neutralt och naturligt håller jag med om. Men varför är det vackert? Det gör ont och man kan inte knulla, så ser jag på det
Mvh
Naturligt vacker, inget som reklamen kan forma.
Citera
2014-08-22, 01:12
Medlem
Den värsta kränkningen för feminister verkar vara när någon som är uttalat kritisk emot feminism argumenterar för jämställdhet på riktigt, likt Pär Ström. Det är tydligen oerhört kränkande att någon utanför den feministiska sekten argumenterar för jämställdhet. Då blir feministerna helt rabiata.
Citera
2014-08-22, 02:27
Medlem
FlamingBacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur vet du vad jag och andra kvinnor attraheras av?

Bör vi inte få avgöra det själva?

Kvinnor som attraheras av jämställda män attraheras givetvis av jämställda män. Dum fråga.

Problemet ligger ju i att vad anonyma skribenter på flashback påstår och verkligheten är två olika saker. Exempelvis finns det relativt få personer här som erkänner att mannen kroppslängd och inkomst skulle vara särskilt viktigt när det gäller partnerval, men i verkligheten korrelerar det väldigt bra med manlig framgång hos det motsatta könet. Det är ju dessutom exempelvis så att trots att löneskillnaderna mellan könen minskar, är kvinnor mer benägna att "gifta upp sig". Det är helt enkelt så att suspekta lögner om vad som fungerar inte är särskilt roliga att höra, och det är knappast "kvinnohat" att påpeka detta.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in