Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-08-21, 15:52
Medlem
lah-mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Tramadol är enligt mig den bästa drogen för vardagsknarkande.
Smärtstillande såklart, men samtidigt ångestdämpande och lite stimulerande.

Absolut. Vill du inte käka benso (vilket jag tycker är den bästa tråkig-vardags-drogen, men jag förstår varför du undviker det) så kör på smådoser tramadol.
Citera
2014-08-25, 00:49
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcafe
En del hälsorisker uppenbarar sig inte efter 5 år. Ta tobak och cancer t.ex. Nej det är nog bättre att köra på cannabis istället. Rätt som det är kan en cannabiod visa sig vara väldigt giftig på relativt kort tid med. Det är ju inte direkta samma substans som förblivit laglig i 5 år.

Plus att jag är inte säker på att spice (eller rökmixar för att vara märkesneutral) är ett svar som håller sig till ämnet. Att svara "spice" på frågan "Vilken drog?" är som att svara "neråt" på samma fråga. Det är en samling droger inte en enskild sådan.

Okej, visst är det knappast den hälsosammaste drogen, men enligt min menig en av de bästa drofrerna jag provat på och den drog jag brukar mest. Är inte så mycket för cannabis, visst jag röker det när det bjuds och finns inget fel på riktigt gott weed. Men jag gillar spice bättre.

Och jag kallar det spice eller som de kallar drogen i stan för krydda. Och jag vet att det är ju inte samma sak som det gamla spicet var.
Citera
2014-08-25, 16:50
Medlem
Skulle tippa på nogon gaba drog tex. gabapentin/lyrica/baclofen/phenibut ev. någon z-analog , aldrig varje dag men 1-2 ggr/veckan
Citera
2014-08-25, 17:18
Medlem
Slingshots avatar
Sub funkar till det mesta, annars som dom andra säger, tjack.
Senast redigerad av Slingshot 2014-08-25 kl. 17:20.
Citera
2014-08-25, 23:51
Medlem
DebbieHarrys avatar
Tjack i ganska små mängder skulle nog funka, alternativt någon benso. Gäller att man håller sig till små mängder men det är inte alltid enkelt
Citera
2014-08-26, 13:20
Medlem
Underdarks avatar
Dem ämnen jag har jobbat bäst på utan att det märkts har varit div lågdoser av opioder/benzo och lyrica. Personligen inte hållbart i längden dock.

Skulle föreslå SEX som den bästa om man nu kan räkna den som drog
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in