2014-09-21, 15:59
Medlem
KimNeilJungs avatar
Länkposter och o.t raderat.

//mod.
Citera
2014-09-28, 12:50
Medlem
Minipaxs avatar
Här är videon där de fejkar en halshuggning, inte den jag postade första gången och som blev nerplockad av Youtube men det får duga.

Youtubelänk
Citera
2014-10-05, 21:46
Medlem
KnarkFjandts avatar
Tecken på false flag:
Alla dessa videor påminner väldigt mycket om den serie av videor med gubben i grottan.

Kort bakgrund: USAma Bin Laden, the Best of, var en serie filmer som användes för att lura in hela väst in i ett sinnessjukt krig som fortfarande pågår. Typ 15 pers skulle genom flygplanskapning dödat 3000 pers i USA, varför två länder bombades till stenåldern, och bland annat utsattes Irak för handelsembargo vilket medförde att en halv miljon barn dog.

Bra timing för vissa (USA/NATO/kalla dom vad du vill)
Bara råkar vara i Syrien, där USA vill bomba ihjäl Assad, vilket kanske kommer hända "av misstag"
Lite för välproducerad med flera kameror, flera tagningar, ... (fyll på listan om du vill)
Experter har varit kritiska till äktheten, vilket finns att läsa i mainstream media
Inte en droppe blod, förrän efteråt. Helt otroligt att en terrorist bara skulle vilja småskrämmas lite, men tar bort det otäckaste för att skona tittaren.
Vem är denna Foley? Någon som sett videon med hans mor och far, som kommenterar att deras son nu slaktats? Helt bisarr video, men dessutom ser hans far ut att ha påbrå från ett visst folk som stal ett land för ca 50 år sedan. Är det möjligtvis där han nu bor och kommer göra ett par år till?
Google har rensat bland sökningarna! Helt ofattbart (se mitt videotips, nedan).
I en video jag sett påstås att det avslutande fotot (!) på innehåller "save errors" i Photoshop.
I en video ligger ett lite väl tungt huvud på en kropp och tynger ned magen, nästa video ligger huvudet på ryggen.

Bra film i sammanhanget:

Why The ISIS Beheading Videos Are Probably Fake (Steven Sotloff / Alan Henning / James Foley)
https://www.youtube.com/watch?v=xTSuHb0Sp6Q

Sist men inte minst. Du stackars lilla naiva dammkorn här på jordklotet, som tror att alla är goda, måste fatta att när du tyckte du var smart och spred ut ett lögnaktigt rykte om någon på skolan, så finns det killar som spelar i en helt annan liga. De struntar faktiskt i dej, och till och med din skola. De vill störta hela länder. För dessa människor är några fejkade videor en bagatell.
Senast redigerad av KnarkFjandt 2014-10-05 kl. 22:31. Anledning: lite f
Citera
2014-10-06, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnarkFjandt
Sist men inte minst. Du stackars lilla naiva dammkorn här på jordklotet, som tror att alla är goda, måste fatta att när du tyckte du var smart och spred ut ett lögnaktigt rykte om någon på skolan, så finns det killar som spelar i en helt annan liga. De struntar faktiskt i dej, och till och med din skola. De vill störta hela länder. För dessa människor är några fejkade videor en bagatell.
Ska jag tolka det som att du tror att IS och Boko Haram egentligen är jättesnälla och skulle inte kröka håret på någon om det inte vore för USA.
Citera
2014-10-06, 12:33
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Ska jag tolka det som att du tror att IS och Boko Haram egentligen är jättesnälla och skulle inte kröka håret på någon om det inte vore för USA.
Det tror jag inte han menar, de är enbart ett verktyg i den stora arsenalen.
Citera
2014-10-07, 12:38
Medlem
Om man ser avrättningen med Sotloff , och sen i slutet när dom visar upp nästa fånge , när bödeln pratat klart hör man honom säga "good" good" till fången ,inte så högt så man får ha lite ljud på .
I den här videon https://www.youtube.com/watch?v=gfzy3iuMoBk han säger det väl 2.28 någonstans.
Citera
2014-10-07, 12:56
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Om man ser avrättningen med Sotloff , och sen i slutet när dom visar upp nästa fånge , när bödeln pratat klart hör man honom säga "good" good" till fången ,inte så högt så man får ha lite ljud på .
I den här videon https://www.youtube.com/watch?v=gfzy3iuMoBk han säger det väl 2.28 någonstans.
Hör.
Tror det lika väl kan vara ämnat till ninjan, lite som "it's a wrap", de är nöjda med tagningen helt enkelt.
Citera
2014-10-09, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Ytterligare en false flag?

Folk har fått halsen avskuren åtskilliga gånger tidigare men först nu går MSM all in.
Du får inte se själva avrättningen, varför?
Hade det ägt rum så skulle hela förloppet visats, det är sedan upp till MSM att klippa bort delar de anser att pöbeln inte klarar av att se.

Mamman skrev ett hyllningsbrev timmar efter händelsen, normalt?
Vore jag mamman och det var min son skulle jag inte tänka på något annat än sorgearbete en lång tid framöver, inte skriva inlägg på FB...men vad vet jag.

Anspela på människors emotionella svagheter och på så vis skapa ilska och hat på hemmaplan för att lättare legitimera aktioner i Irak, Syrien etc?

Hela scenariot känns uppdiktat.

Vad tror ni?

Du tillhör fel publik. Nu när Al Qaida inte får amerikanare att kissa på sig längre var det tvunget att skapa en annan värre terrorgrupp, ISIL, och nu hoppas TPTB att detta nya hot skall få USA-befolkningen så traumatiserad att de tveklöst kommer att stödja en utrikespolitik som går längre i försöket att finansiellt åderlåta USA än vad Al Qaida någonsin gjorde. USA sitter i fickan på Israel och när USA är bankrutt kommer Israel att säga fuck u precis som de skrutit om under decennier.

Befolkningen i USA förtjänar allas våra böner. Om UK = UK är en varelse i en värre rävsax än USA.
Citera
2014-10-09, 22:48
Medlem
Elashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minipax
Hör.
Tror det lika väl kan vara ämnat till ninjan, lite som "it's a wrap", de är nöjda med tagningen helt enkelt.
Videon i länken är editerad i efterhand vilket är tydligt iom vattenstämpeln etc. Du får årets inverterade Sherlock Holmes-pris din jävla idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av Thingamabob
Du tillhör fel publik. Nu när Al Qaida inte får amerikanare att kissa på sig längre var det tvunget att skapa en annan värre terrorgrupp, ISIL, och nu hoppas TPTB att detta nya hot skall få USA-befolkningen så traumatiserad att de tveklöst kommer att stödja en utrikespolitik som går längre i försöket att finansiellt åderlåta USA än vad Al Qaida någonsin gjorde. USA sitter i fickan på Israel och när USA är bankrutt kommer Israel att säga fuck u precis som de skrutit om under decennier.

Befolkningen i USA förtjänar allas våra böner. Om UK = UK är en varelse i en värre rävsax än USA.
Just det, analytikern, militärindustrin i USA väntar verkligen alltid tills de har BEFOLKNINGEN med sig innan de krigar loss i världen.
Ni foliehattar är obildat bottenskrap.
http://www.liveleak.com/view?i=024_1409245708&comments=1
Citera
2014-10-09, 22:56
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Videon i länken är editerad i efterhand vilket är tydligt iom vattenstämpeln etc. Du får årets inverterade Sherlock Holmes-pris din jävla idiot.
Att jag bekräftar att man hör någon i klippet säga "good good" är knappast något att brusa upp för.
Citera
2014-10-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Ni foliehattar är obildat bottenskrap.
http://www.liveleak.com/view?i=024_1409245708&comments=1

Vad exakt vill denna nyttiga idiot påvisa med att posta ännu ett exempel på en fejkad avrättning??
Citera
2014-10-26, 16:28
Bannlyst
Tydligen blev han torterad innan hans fejkade avrättning.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19757170.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in