2014-09-02, 23:54
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
JAMES FOLEY'S SISTER IS AN ACTRESS FROM SANDY HOOK??????

https://www.youtube.com/watch?v=7KGrf2yyMno

James Foley Beheading Hoax Anomalies Different Set of Crisis Actor Parents

https://www.youtube.com/watch?v=9XGKeuSflFo

http //www.veoh.com/iphone/#_Watch/v767086125qxEeZ27

Ok skaffa dig en ny optiker det är olika former på ögon ögonbryn och näsans längd. Faktum är att det är flera saker i deras ansikten som visar att det är olika personer.

Söker man runt på nätet så är det inte osannolikt att man hittar 2 till 4 personer som liknar en själv.

Men visst skit i källkritiken om man vill tro på fantasier!
Citera
2014-09-03, 10:03
Medlem
SvenAhlbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Ok skaffa dig en ny optiker det är olika former på ögon ögonbryn och näsans längd. Faktum är att det är flera saker i deras ansikten som visar att det är olika personer.

Söker man runt på nätet så är det inte osannolikt att man hittar 2 till 4 personer som liknar en själv.

Men visst skit i källkritiken om man vill tro på fantasier!

Du kanske skall skaffa dig glasögon själv

Hela gubbens hårfäste har ändrats på kort tid vilket är biologiskt omöjligt, jämför hans hårfäste från ena versionen till den andra och fråga dig om det är samma gubbe
Citera
2014-09-03, 11:05
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenAhlbin
Du kanske skall skaffa dig glasögon själv

Hela gubbens hårfäste har ändrats på kort tid vilket är biologiskt omöjligt, jämför hans hårfäste från ena versionen till den andra och fråga dig om det är samma gubbe

Det har jag redan, desutom fotograferar jag och jobbar med videoteknik. Att sitta och titta på YT klipp från paranoida pundare är inte mycket värt och dessa är lika usla som i Sandy Hook tråden.
Citera
2014-09-03, 20:31
Medlem
Okej, hela crisis actors-snacket blir gärna lite too much, och vilken luffare som helst ser ju att det är samma gubbe fast inför studio-intervjun har han besökt frisören,
Däremot kan det ju tyckas lustigt att alla dessa anhöriga, oavsett om vi snackar ISIS eller sandy hook, är judar.
Eller...så lustigt är det inte, och inte speciellt förvånande heller när man ser mellan raderna.

Hur som helst, för er som inte sett den senaste avrättningsvideon från "ISIS" kan jag glatt (?) meddela, efter att funnit den på liveleak, att den är preciiiis lika fake som foley-videon. Samma löjliga halsskärande utan vare sig blod, skrik eller tårar. Och en precis lika fake photoshoppad bild i slutet

Håll i hatten!
Citera
2014-09-11, 12:35
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Okej, hela crisis actors-snacket blir gärna lite too much, och vilken luffare som helst ser ju att det är samma gubbe fast inför studio-intervjun har han besökt frisören,
Däremot kan det ju tyckas lustigt att alla dessa anhöriga, oavsett om vi snackar ISIS eller sandy hook, är judar.
Eller...så lustigt är det inte, och inte speciellt förvånande heller när man ser mellan raderna.

Hur som helst, för er som inte sett den senaste avrättningsvideon från "ISIS" kan jag glatt (?) meddela, efter att funnit den på liveleak, att den är preciiiis lika fake som foley-videon. Samma löjliga halsskärande utan vare sig blod, skrik eller tårar. Och en precis lika fake photoshoppad bild i slutet

Håll i hatten!

Dt är väl ganska självklart nu vad syftet var med dessa filmer, att få med sig opinionen i amerika på ett nytt krigsäventyr. Läste idag att 70% i USA var för ett krig nu. Aldrig i helvetet att det hade varit så höga siffror utan dessa filmer.
Citera
2014-09-12, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Dt är väl ganska självklart nu vad syftet var med dessa filmer, att få med sig opinionen i amerika på ett nytt krigsäventyr. Läste idag att 70% i USA var för ett krig nu. Aldrig i helvetet att det hade varit så höga siffror utan dessa filmer.

Att 70% skulle vara För krigande och fötter på plats i mellanöstern är nog ren BS, men dom där siffrorna styr dom ju precis som dom vill (ungefär som det SJÄLVKLART kommer landa på 49/51 efter valet på söndag...)

Faktum är...att jag tror och känner att majoriteten av världens befolkning fått nog av BS och ljugerier via media, att de flesta av oss mer eller mindre vet att hetsen handlar om att trigga våra psyken till negativa tankar...allt för att dom ska kunna infria sin "nya" världsordning.
Nåt som inte kommer ske

Världen är på rätt spår mina vänner, hur fcked up det än må se ut på blaskans headlines!
Citera
2014-09-14, 00:54
Medlem
DIEXELs avatar
Videon med "avrättningen" på Sotloff var ju än mer patetisk och fejkad än den med Foley.

Herregud, för de som går på detta.
Citera
2014-09-19, 17:00
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
ojojoj...kan det bli mer obvious än det här?
https://www.youtube.com/watch?v=4lp8vAQ3qAI

...spola till 0:33

(filmat i februari...eller om det sändes då, osäker. Hur som helst, just sayin -busted!)

Ja visst är det märkligt, man börjar ju undra lite smått, även om det inte direkt bevisar något mer än att det är väldigt, väldigt likt.

I stort sett identisk klädsel : Check.
Bakgrund : Nay
Liknande knivrörelse : Check.
Citera
2014-09-19, 18:03
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
ojojoj...kan det bli mer obvious än det här?
https://www.youtube.com/watch?v=4lp8vAQ3qAI

...spola till 0:33

(filmat i februari...eller om det sändes då, osäker. Hur som helst, just sayin -busted!)

33 är ett viktigt nummer för illuminati.
Citera
2014-09-20, 15:57
Medlem
Creepy24s avatar
Kolla på https://www.youtube.com/watch?v=5MARkfLEtpY sen kolla på när killen blir halshuggen hans händer är mycket ljusare än i halshuggnings filmen kanske bara jag som lägger märke till det ?
Citera
2014-09-20, 16:21
Medlem
Förra gången invaderade vi Irak pga låtsas-mass-förstörelsevapen, den här gången sker det "tack vare" en låtsas-halshuggnings-video (eller är det 2, 3?)

...varje gång jag öppnar firefox på skrivbordet och hoppar in på random forum/nyhetssida/blogg blir jag lika chockad över hur jävla korkade människor är
Att jag inte lär mig

Förr tyckte jag att intelligensnivån var ganska hög bland en del rävar på sidor som flashback, glp, ats m.fl, men på senare tid inser jag hur fel jag haft...

Jag vet inte vad jag ska säga, man blir ju mörkrädd när man inser hur dålig verklighetsuppfattningen är runt om, "vi" är verkligen lättlurade får som skriker Bäääää på minsta kommando

Ja, vilken idiot som helst ser väl att rap-killen i ovan yt-video inte är samma kille som håller kniven i fake-videon ...håller dom på så här för att driva med oss totalt eller wtf?!

Jag vet att det är livslagarna som styr deras beteende (läs esoteriskt material för att förstå vad jag menar), precis som 9/11 i simpsons eller whatever.

ähh faan jag ger upp, här blir man bara dumförklarad och ingen förstår ändå.

Jag säger lycka till alla, och sluta läs aftonbladet för guds skull!

Citera
2014-09-21, 11:30
Medlem
Minipaxs avatar
Citat:
håller dom på så här för att driva med oss totalt eller wtf?!
Så är det.

De hånar oss, de har redan all makt och hur mycket pengar som helst, nu leker de med oss som en katt gör med sitt byte innan den dödar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in