2005-09-02, 02:24
Awaiting Email Confirmation
Alla människor som träffar min polare första gången tror att han är bög. Själv tycker jag inte han beter sig som en. Okej, han är ganska fåfäng och lyssnar ofta på tjejlåtar. En gång var vi på ett diskotek, då kom en bög fram till mig och frågade om min polare är ledig. Jag: han är inte bög! Bögfjanten sa: Jo, han är det, vi bögar vet vilka som är, och vilka som inte är det. HUR I HELVETE MÄRKER BÖGAR SÅNT? Även brudar har frågat om han är det.

Okej, vi har varit polare i ett år nu och jag har aldrig sett honom med en tjej. En annan bekant som känt honom i många år har heller aldrig sett honom med en tjej. Men det måste väl bero på att han är muslim och han väntar säkert på sin drömtjej som han kan gifta sig med. När jag är med honom så pratar han aldrig om brudar och det verkar som om ämnet "sex" är något tabu för honom. När jag är med andra kompisar är huvudämnet, fitta, horor och öl, han deltar aldrig i diskussionerna och tycker bara att vi är jävligt barnsliga.

Själv, tror jag att han INTE är bög, annars hade han sagt det till mig, vi är för fan bästa kompisar. Plus om han hade varit bög så hade han nog hoppat på mig och gjort närmanden. Who the fuck can resist me? Men eftersom tjejer, bögar och några av våra kompisar tror att han är det.........ÄR DET JAG SOM ÄR BLIND?
Citera
2005-09-02, 02:26
Bannlyst
Blind vet jag inte om du är, men handikappad på annat sätt är du definitivt.
Citera
2005-09-02, 02:29
Moderator
tobess avatar
Hur skulle det vara att fråga honom?

Du lär ju inte få några definitiva svar här med den beskrivningen..

Men du kan ju alltid slänga upp en bild och se om någon får utslag på "bögradarn"
Citera
2005-09-02, 02:31
Bannlyst
Med sådana utryck kanske han drar sig lite för att erkänna.
Citera
2005-09-02, 02:39
Citat:
Ursprungligen postat av TinyTim
Blind vet jag inte om du är, men handikappad på annat sätt är du definitivt.

varför är jag det? Jag är fan inte expert på bögar. Polaren beter sig inte feminint och har aldrig försökt tafsa på mig. Därför tror jag att han inte är det och de andra måste ha fel.
Citera
2005-09-02, 02:41
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VIPO
varför är jag det? Jag är fan inte expert på bögar. Polaren beter sig inte feminint och har aldrig försökt tafsa på mig. Därför tror jag att han inte är det och de andra måste ha fel.

Mjovisst, nu är det ju bara så att kanske inte alla bögar beter sig feminint och går runt och tafsar på allt och alla..

Enda sättet är väl att fråga, och om du inte vågar göra det får du väll fortsätta leva i ovisshet..
Citera
2005-09-02, 02:43
Bannlyst
Citat:
Citat:
När jag är med andra kompisar är huvudämnet, fitta, horor och öl
Till exempel dessa citat tyder på att du

1) är högst 15 år gammal

eller

2) är gravt socialt handikappad.
Citera
2005-09-02, 02:45
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Hur skulle det vara att fråga honom?

Du lär ju inte få några definitiva svar här med den beskrivningen..

Men du kan ju alltid slänga upp en bild och se om någon får utslag på "bögradarn"

Frågade honom igår och han sa....NEJ det är jag inte. Jag är en dålig människokännare så jag vet inte om han ljuger.

lägga upp en bild? det är en bra idé men, nä...det är jävligt taskigt och jag har inga foto av honom.
Citera
2005-09-02, 02:52
Citat:
Ursprungligen postat av iamabbe
Med sådana utryck kanske han drar sig lite för att erkänna.

va inte så jävla känslig...
Citera
2005-09-02, 03:00
Moderator
Ruskigbusss avatar
Så här är det:

1. Antingen är han homosexuell eller inte. Kanske kan han vara bi.

2. Kanske är han feminin till sättet, eller så är det bara så att han har ett finare sätt. Du skrev att han var muslim, så om han härstammar från Mellanöstern så är de ofta mer mjuka till sättet. Tar gärna på varandra, utan att vara sexuellt intresserade.

3. Ni är polare.

Har dessa tre faktum egentligen något med varandra att göra?

Om du tror att du skulle vara attraktiv för honom bara för att du är en kille, så är det ju lika dumt som om du skulle vara attraherad av alla tjejer.
(Fast om Tiny Tim har rätt - så kanske du är det. )

Om han skulle visa sej vara homosexuell, skulle det göra honom till en sämre kompis? Skulle du skämmas för att umgås för honom? I så fall är det du som är en dålig kompis.

Om han är muslim, så är det inte direkt accepterat i hans familj att vara homosexuell, lika lite som det är det bland tonårsgrabbar, så han kanske inte ens själv vill medge detta. Så du gör honom ingen direkt tjänst att pressa honom.

Mitt råd är:
- Acceptera honom som den han är, oavsett vad han är, och låt honom berätta för dej - om och när han tror att han kan lita på dej, om det nu finns något alls att berätta.
- Strunta i vad alla andra tror, tycker och tänker. Det är inte ditt problem, och du behöver inte känna dej hotad på något sätt.
Citera
2005-09-02, 03:01
Medlem
Varför bry sig?

Antingen är tråden fejk bara för att vara löjlig eller så finns det sådana här människor.
Citera
2005-09-02, 03:09
Bannlyst
Citat:
När jag är med andra kompisar är huvudämnet, fitta, horor och öl, han deltar aldrig i diskussionerna och tycker bara att vi är jävligt barnsliga.

Det tycker jag med, och jag är heterosexuell.

Var bara tvungen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in