Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Så här är det:
1. Antingen är han homosexuell eller inte. Kanske kan han vara bi.
2. Kanske är han feminin till sättet, eller så är det bara så att han har ett finare sätt. Du skrev att han var muslim, så om han härstammar från Mellanöstern så är de ofta mer mjuka till sättet. Tar gärna på varandra, utan att vara sexuellt intresserade.
3. Ni är polare.
1. Antingen är han homosexuell eller inte. Kanske kan han vara bi.
2. Kanske är han feminin till sättet, eller så är det bara så att han har ett finare sätt. Du skrev att han var muslim, så om han härstammar från Mellanöstern så är de ofta mer mjuka till sättet. Tar gärna på varandra, utan att vara sexuellt intresserade.
3. Ni är polare.
1. jag bryr mig inte om han nu är det. Det är hans liv.
2. han är från Algeriet
3. Väldigt bra polare
Citat:
Om du tror att du skulle vara attraktiv för honom bara för att du är en kille, så är det ju lika dumt som om du skulle vara attraherad av alla tjejer.
(Fast om Tiny Tim har rätt - så kanske du är det.
)
(Fast om Tiny Tim har rätt - så kanske du är det.
)
Det är sant!
Citat:
Om han skulle visa sej vara homosexuell, skulle det göra honom till en sämre kompis? Skulle du skämmas för att umgås för honom? I så fall är det du som är en dålig kompis.
Sämre kompis? NEJ! Men nästa gång vi kampar så får han fan dela tält med någon annan.
Citat:
Om han är muslim, så är det inte direkt accepterat i hans familj att vara homosexuell, lika lite som det är det bland tonårsgrabbar, så han kanske inte ens själv vill medge detta. Så du gör honom ingen direkt tjänst att pressa honom.
Jag pressar inte honom. Som sagt det är hans liv, och eftersom han sa att han inte är det så tror jag på honom. Det som stör mig är att folk misstänker honom det och automatisk tror att jag och han har någonting...bla bla bla