2014-08-16, 15:01
Medlem
Jag minns denna sida men kommer inte ihåg namnet. Det är inte ratsit eller någon vanlig kreditupplysning sida. Man få inte veta exakt vad personen tjänar bara hur stor andel i procent som personen tjänar jämfört med genomsnitt. Man matar in personens namn och så få man svar typ: XXX tjänar mer än 86% av befolkningen i området eller nåt sånt. Fördelen är att man behöver inte registrera sig för att söka.

Någon som känner till vilken sida det är?
Citera
2014-08-16, 15:13
Medlem
cammos avatar
Ratsit hade det gratis tidigare, men nu måste du betala.
Citera
2014-08-16, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Jag minns denna sida men kommer inte ihåg namnet. Det är inte ratsit eller någon vanlig kreditupplysning sida. Man få inte veta exakt vad personen tjänar bara hur stor andel i procent som personen tjänar jämfört med genomsnitt. Man matar in personens namn och så få man svar typ: XXX tjänar mer än 86% av befolkningen i området eller nåt sånt. Fördelen är att man behöver inte registrera sig för att söka.

Som cammo sa tidigare. Det var en funktion som ratsit hade gratis tidigare.
Citera
2014-08-17, 11:43
Medlem
Det fanns flera liknande sidor tidigare men såvitt jag vet så har alla varit tvingade att ta bort denna söktjänst. På Ratsit tex så får du inte ens fram informationen som medlem längre. Såvida du inte vill att den omfrågade ska få hem ett brev i brevlådan vill säga.

Taxeringskalendern är det enda jag kan komma på. Och ringa skatteverket såklart...
Citera
2014-08-17, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carma

Du kan ju alltid kolla upp exakt deklarerad inkomst på bland annat www.inkomstkoll.se och sedan jämföra med genomsnitt från SCB. Det kräver inte heller någon registrering.
Citera
2014-08-17, 22:31
Bannlyst
merinfo.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här