2014-08-17, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Det hela påminner om hur vita åkte till nordamerika och tog över där.
Nu händer samma sak mot oss svenskar.
How whites took over America
Indianerna gjorde inte vad vi i Norden borde göra nu. Synd och skam så klart. Nu bor de i reservat i stället. Den vite mannen hade fan inte där att göra. Så gick det med deras "humanitet" och "gästfrihet"
Dessutom ska tilläggas att USA därmed blev en enda stort invandrarcirkus och tanken med EU är att bilda ett likadant. Hur bra gick det för USA tycker du? Är det modellen att följa?
Senast redigerad av FTXn666 2014-08-17 kl. 14:54.
Citera
2014-08-17, 14:47
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jensenbiffhus
Äkezohn är en känd horbock, de har sina hemliga möten på horhus. SD är ordblinda lantisar.

Oj vad du provocerar! Oj vad arg jag blir!

Citera
2014-08-17, 14:48
Medlem
Citat:
Därför att man ska flytta dit jobben finns, urbanisering kallas det.
Du har inte förstått mycket du.
Citera
2014-08-17, 14:48
Medlem
ankalinas avatar
Öppna era hjärtan = Ställ er på alla fyra och sära på skinkorna
Citera
2014-08-17, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrP
Jag har alltid undrat vad hitlerjugent killarna runt
bunkern de sista timmarna kände när de tänkte
tillbaka på tiden innan slutet när de gick å sjöng om
det tusenåriga riket.

Nu kan jag fråga en muffare som för några
år sen skrålade om att bygga en moské.

https://www.youtube.com/watch?v=JNo70PW9i6A

Om det flyter låt det flyta. Okej. Men när det sjunker då? Låt det sjunka?

Edit:
Sätt block på Jensenbiffhus så slutar han nog tråktrolla snart.
Senast redigerad av Alphatross 2014-08-17 kl. 14:53.
Citera
2014-08-17, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Det hela påminner om hur vita åkte till nordamerika och tog över där.
Nu händer samma sak mot oss svenskar.
How whites took over America
Om Sverige inte kan försvara sitt land så har inte Sverige rätt att kalla sig en nationalstat. Inget nytt att civilisationer går under. När jag ser de sillmjölkar som gömmer sig under mammas kjol så kan jag tycka att det är bra att det flyttar in lite folk med kurage.
Citera
2014-08-17, 14:51
Medlem
Yodawgimbads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankalina
Glöm inte plånboken öppen vid sidan om!
Citera
2014-08-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankalina
+1
Citera
2014-08-17, 14:52
Medlem
Jag har ingen lust och ha tålamod. Hur faaan kan man slösa bort alla pengar på flyktingpolitiken???? Förstår inte hur Svenskarna kan låta det ske??? Hur höga pensioner hade man inte haft sjukvård,vägar jaa allt hade varit bättre.Men pengar till en massa drägg finns det för det är dem.
Skulle ta emot 100000 ukrainare än 10 från MENA....
.
Citera
2014-08-17, 14:53
Medlem
Citat:
Om Sverige inte kan försvara sitt land så har inte Sverige rätt att kalla sig en nationalstat. Inget nytt att civilisationer går under. När jag ser de sillmjölkar som gömmer sig under mammas kjol så kan jag tycka att det är bra att det flyttar in lite folk med kurage.

Javisst, det har du väl delvis rätt i.
Det är därför vi nationalister försöker ingjuta lite mod och vett i svensken idag.

Jag hoppas och tror att svensken är påväg att vakna dock och snart löser vi detta.
Men det krävs av oss alla att sluta blunda och börja agera.
Citera
2014-08-17, 14:54
Medlem
http://www.gp.se/nyheter/val2014/riksdagsvalet/1.2461156-sa-vill-partierna-hjalpa-eu-migranterna

V: Tycker inte att det bör ske avhysningar utan att tak över huvudet erbjuds. Vill införa statlig pott på 90 miljoner kronor som kommunerna kan söka pengar ur. Vill öronmärka 210 miljoner till kommunerna som de kan använda för att erbjuda bland annat bostad.

MP: Vill införa nationell tak över huvudet-garanti, fördubbla antalet platser på härbärget Vinternatt i Stockholm och ge mer pengar till Crossroads, som hjälper EU-migranter med såväl akuta insatser som jobbsökande.

Här ska vi asså ge zigenare 210 miljoner till bostäder? Alla ungdomar som inte har en chans till en lägenhet och måste bo hemma tills dom har studerat klart eller jobbat ihop en buffert till en sliten bostadsrätt, vad ska dom få? Är det ingen annan som blir helt jävla galen över detta? Tar snart golfklubban och bonkar ihjäl första tattare eller MP/vänster väljare. Fan finns ju ingen chans att en normal funtad människa ens överväger tanken att rösta på MP/vänster, blir så jävla arg.
Citera
2014-08-17, 14:54
Medlem
2nice4myownGs avatar
Taget från Schweinfeldts uttalanden igår

"Det är bara att se på senaste årens utveckling, över 250 000 har fått jobb i Sverige, den absoluta majoriteten är föda i andra länder"

Bra där Schweinfeldt smart av dig att ge bort så många jobb till utlandsfödda när många svenskar går på bara knäna, utan pengar och jobb.

Idioti är bara förnamnet...

Vad gör du med det Sverige jag en gång växte upp i?

VI ÄR FAN PÅ GÅNG NU (OCH DU MÅSTE) RÖSTA FÖR SVERIGES FRAMTID
SD2014
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in