2014-10-27, 00:55
Moderator
sm910difs avatar
Hur har Hagos spelat?
Citera
2014-10-27, 08:44
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Hur har Hagos spelat?
Som man förväntat sig. Riktigt bra med puck och spelar smart. Sedan han ändrade om sin spelstil och blev av med lite dövikt så har han varit en bättre spelare. Hoppas verkligen vi kan få han att stanna.
Citera
2014-10-27, 14:41
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Som man förväntat sig. Riktigt bra med puck och spelar smart. Sedan han ändrade om sin spelstil och blev av med lite dövikt så har han varit en bättre spelare. Hoppas verkligen vi kan få han att stanna.

Extravikten vill jag minnas att han började skala av redan under senaste sejouren i Timrå, vilket resulterade i att han både blev aningen kvickare på rören och i synnerhet smidigare i vändningarna
Citera
2014-10-27, 14:56
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Extravikten vill jag minnas att han började skala av redan under senaste sejouren i Timrå, vilket resulterade i att han både blev aningen kvickare på rören och i synnerhet smidigare i vändningarna
Jupp, de var runt 2011-2012 tror jag. Hagos hade knappt kunnat spela i allsvenskan om han inte ändrat om sitt spelsätt. Tycker de är roligt ändå att se spelare som faktiskt tänker om hur de spelar när de märker att spelet ändras och sedan gör förändringar.

Förut kunde knappt Hagos åka ifrån någon spelare men nu är han faktiskt ganska duglig fartmässigt.
Bara kolla hans mål igår vid 0.47 http://www.hockeyallsvenskan.se/nyheter/AiHVSqyUkF/
Inget fartmonster men jämfört med förut är de en stor skillnad. Kan även rekommendera att se Oskarshamns mål innan i videon. Riktigt snyggt PP mål.
Citera
2014-10-28, 19:23
Medlem
Dygdepladdrares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Har hört av bekanta inom SSK att det tydligen skett på order från Janne K, då han fått höra om vad som stått där om både honom och spelarna. Ställde tydligen ultimatum att han skulle lämna klubben direkt om inte forumet stängdes ned och "kontrollerades bättre" som han uttryckte det.
Janne Karlsson är ju gud, inte skulle han röra den heliga platsen SSK:s forum. Nej det är twittervittran till ordförande vi hade tidigare som är "hjärnan" bakom tystandet av folket. Även om hon själv inte höll i kniven som skar av våra tungor så lyckades hon i alla fall vässa de inte allt för vassa knivarna till underhuggare att utföra dådet. Nu är endast facebooks kreatur tillåtna att råma sitt bifall till klubben. Det är fruktansvärt sorgligt och så jäkla idiotiskt.

I dag gör Djurgårdaren Linus Söderström seniordebut. Förhoppningsvis har Gud tagit rätt beslut där. Idoff skickade han åt helvete, det beslutet tror jag faktiskt var helt rätt.
Citera
2014-10-28, 19:46
Medlem
€rics avatar
Mår psykiskt dåligt över hockeyallsvenskans stream. Hur kan man på allvar begära 99 kr för detta? Ändå så är jag illa tvingad att betala för att jag måste se matchen. Fittkuk.
Citera
2014-10-28, 21:30
Medlem
Zolniers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Mår psykiskt dåligt över hockeyallsvenskans stream. Hur kan man på allvar begära 99 kr för detta? Ändå så är jag illa tvingad att betala för att jag måste se matchen. Fittkuk.

Min fungerade rätt så bra, jag mår psykiskt dåligt över SSK istället...

Rykten säger nu att efter dagens horribla insats kommer smågrabbarna som säljer 50/50-lotter att få sparken tillsammans med en popcorn-försäljare som underpresterat på senare tid.
Citera
2014-10-28, 22:00
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zolnier

Rykten säger nu att efter dagens horribla insats kommer smågrabbarna som säljer 50/50-lotter att få sparken tillsammans med en popcorn-försäljare som underpresterat på senare tid.
Låt janne sparka några av våra spelare för ingen i vårt led verkar fatta att de skulle behövas.
Citera
2014-10-28, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zolnier

Tycker inte ni var så dålig ,ni hade rätt bra koll på matchen tills Qvist bröt in och kämpade in 1-1 ,där vaknade publiken och Mark värdsklass Hurtubise och bjöd på ett av dom snyggare mål som skådats i Umeå på ett par år , han är så otroligt bra.
Citera
2014-10-28, 22:06
Medlem
Superstarkt av hästen att komma ifatt och vinna i sudden. Otroligt att de ligger tvåa fortfarande, även om det är jämnt.
Citera
2014-10-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shutthefuckup-1
Superstarkt av hästen att komma ifatt och vinna i sudden. Otroligt att de ligger tvåa fortfarande, även om det är jämnt.
Och så klagar folk på att jag ständigt hyllar dom för att dom fortfarande är med där uppe. Fattar inte hur man kan blunda för det dom gör. Som du säger är det långt kvar men nån måtta får det ju vara.
Citera
2014-10-28, 22:28
Medlem
Hästen hade ju en svacka med fyra raka torsk nyligen. Enbart en pinne. Men nu klart bättre. Inte lika extremt som i början men de är mycket bra med. Även om ett ras skulle komma kan ingen ta ifrån dem de poäng de krigat sig till. Detta kan räcka långt. Kanske till en 3-8 placering vilket vore en superprestation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in