Kentä är kult, lilla han välter mäktiga aik i deras fullsatta hovet.
Tänk MÄKTIGA aik.....
Fullsatta hovet? Mjo ett par vinster nu har lockat hela 4272 pers. I och med denna förlust och att de fortfarande ligger sist tror jag de är tillbaka på under 3000 besökare till nästa hemmamatch.
Fullsatta hovet? Mjo ett par vinster nu har lockat hela 4272 pers. I och med denna förlust och att de fortfarande ligger sist tror jag de är tillbaka på under 3000 besökare till nästa hemmamatch.
Men dom satsar ju hårt nu, tar hjälp av Ankan Parmström. Bara en tidsfråga innan seriesegern är säkrad.
Man vågar väl påstå att VIK officiellt tagit sig upp på banan igen efter tre raka 3-poängare. Man har spelat bättre för var match, hög intensitet och disciplin med ett ruggigt första PP. En mycket övertygande insats idag mot tälje där SSK greppade efter halmstrån när VIK förde matchen.
Asplöven borta uppåt helvete nästa, har knappt sett dom och förväntar mig en hård kamp mellan två lag i form.
Hästen klarade sig inte så bra utan Donati möt Löven.
Tyckte Blöven tog en klart rättvis seger, det synns dom har ett bra försvarsspel Hästen ,men utan Donati var det inte så mycket framåt.
Tror ändå Hästen kommer dala en del.