2014-09-18, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Fast målvakten är ju en del av laget. Han kanske får laget att växa.

Ja,men han måste ju ändå spela bra :P har ju sett delar av matcher ,han är overkligt bra nu,så där bra har jag aldrig sett han förut.
Citera
2014-09-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbetukt
Det är helt sjukt att vita hästen ligger 1a de har ju inte förtjänat den platsen för 5 öre!! Totalt utspelade mot malmö och västerås och 3-0 mot löven ikv är väldigt vilseledande.. 0-3 hade varit mer rätt. Det mest tragiska är deras fans som är övertygade att de tar hem allt...snälla kan någon ta ner vita hästen på jorden. Utan brage hade de haft 0 poäng. Ett lag som är förtjänt att ligga först är ju malmö. Kolla bara skottstatistiken mot södertälje.

De har vunnit sina matcher så visst förtjänar man att ligga 1:a. Det betyder dock inte att man kommer göra det när säsongen är slut eller att man är det bästa laget. Jag tror dock att de här vinsterna och poängen ger laget en tro på sig själva och de kan slappna av vilket kan resultera i en plats runt 7-9 vilket skulle vara riktigt bra.
Citera
2014-09-18, 21:49
Medlem
J.R.s avatar
Asplöven toppar tabellen, AIK är sist.
Skulle det inte vara tvärtom?
Citera
2014-09-18, 22:02
Medlem
Ace Venturas avatar
Det blir bara bättre och bättre det här... heja Gnaget.
Citera
2014-09-18, 22:21
Medlem
M-9s avatar
http://www.aikhockey.se/artikel/57481/

Då kanske vi äntligen kan hålla nollan i en match, gjorde inte det någon gång förra säsongen..

Hoppas att Hynning, Nylander, McKiernan försvinner från laget. Bidrar inte med något mer än att vara urusla hockeyspelare.
Citera
2014-09-18, 22:27
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9

Då kanske vi äntligen kan hålla nollan i en match, gjorde inte det någon gång förra säsongen..

Hoppas att Hynning, Nylander, McKiernan försvinner från laget. Bidrar inte med något mer än att vara urusla hockeyspelare.
Var lånar ni in honom ifrån?

Gillar killens utveckling, tjatar om khl klasul som han inte får, lämnar lhc, går till khl-klubb, dumpas och hamnar i ett bottengäng i allsvenskan. Skitbra utveckling.
Citera
2014-09-18, 22:42
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Var lånar ni in honom ifrån?

Gillar killens utveckling, tjatar om khl klasul som han inte får, lämnar lhc, går till khl-klubb, dumpas och hamnar i ett bottengäng i allsvenskan. Skitbra utveckling.
Lånar in vet jag inte. Han kommer väl direkt från free agent?
Citera
2014-09-19, 00:08
Medlem
VIKs säsongsstart summeras av Lars Ekborg:

Elände, elände, elände, elände, samt elände, elände, elände, elände, elände. Så har vi elände, elände, elände, elände, elände, elände, elände, elände, elände, elände, elände och elände.

Om vi har tur blir det ändå kval och spänning, neråt!
Citera
2014-09-19, 07:08
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Lånar in vet jag inte. Han kommer väl direkt från free agent?
Det jag tänkte, därför jag blev förvånad när det stod "lånar in". Man kan ju inte direkt låna en arbetslös

Men antingen har de lagt till saker nu, eller så läste jag slarvigt igår.
Citera
2014-09-19, 11:14
Medlem
Headshrinkers avatar
Citat:

Kul att AIK värvat Engstrand men har en bild på Högberg på sin hemsida.
Citera
2014-09-19, 13:32
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Asplöven toppar tabellen, AIK är sist.
Skulle det inte vara tvärtom?

Per Kenttä måste vara ett geni. Vi är många som håller på Asplöven. Så mycket roligare än en annan Lövhög.

Ser nu att Asplöven har sonen till Lars Marklund, Skellefteå AIK. Lars är en av ingenjörerna bakom ungdomshockeyn som starkt bidragit till två guld och två silver för nuvarande mästarna.

Luleå har Asplöven som farmarklubb. Ödets ironi om Sam Marklund hamnar där
Citera
2014-09-19, 18:28
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Per Kenttä måste vara ett geni. Vi är många som håller på Asplöven. Så mycket roligare än en annan Lövhög.

Ser nu att Asplöven har sonen till Lars Marklund, Skellefteå AIK. Lars är en av ingenjörerna bakom ungdomshockeyn som starkt bidragit till två guld och två silver för nuvarande mästarna.

Luleå har Asplöven som farmarklubb. Ödets ironi om Sam Marklund hamnar där
Inte mer än rätt i så fall eftersom Skellefteå snott sonen till Luleås förra klubbdirektör, om han nu är något att ha den där Marklund så vore väl udda jämnt om han kunde förstärka LHF framöver.
Men att Kentää är ett geni blir mer och mer klart, allvarligt så spelar ju Asplöven fin hockey inte bara krigar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in