Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-09-01, 21:22
  #1
Medlem
Frangsters avatar
Är sugen på att köpa en laptop. Tänkte mest ha den till att surfa, kolla film och skriva på. Möjligtvis spela något enklare strategispel på ex. Age of empires 2. Kollade runt lite på blocket och fann denna:

http://www.blocket.se/view/5916877.h...l=0&c=1&city=0

Vad tycker ni, är den värd pengarna. Jag är inge vidare på datorer. Sen tänkte jag även fråga. Har en bra stationär hemma, så syftet med laptopen är att göra mig mer flexibel. Typ ta med den till nån café och skriva, ta med den till landet och kolla film osv. Men är detta nödvändigt enligt er, eller bör jag spara mina surt förvärvade slantar. Observera att jag är student och inte har någon större budget.
Citera
2005-09-02, 00:29
  #2
Medlem
Knarkads avatar
Allt du beskriver ovan passar in till den maskinen. Spela AOE2, surfa och kolla på film bör inte vara något problem. Värre ifall du ska hålla på med tyngre grejer, exempelvis redigering av film, spela tyngre mer krävande spel osv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback