Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Om det rinner ner över tänderna är det ju bara att prega upp det igen med tungan, problem solved

Word up!
Att köra white och sådanadär grejer är ju litegrann som att blanda vodka med hallonsoda så att man inte ska känna alkoholsmaken.
Man blir fortfarande full, men bland dom som är mer hardcore så ser du töntig ut.
Om man ska förklara hur den liknelsen funkar på snus så blir det; kör du white för att det inte skall rinna så mycket (och då inte heller smaka) så får du ju fortfarande nickokicken. Dock ser det ju rätt töntigt ut.
Men men... Sålänge alla är nöjda så är det väl lugnt för min del, ogillar bara "lös är så jävla äckligt och white är det bästa som finns-fenomenet" eftersom att lös bara är äckligt när white-killarna snusar det.
Allt som oftast har de ingen koll, och har inte brytt sig om att skaffa någon koll.
Jag har ju varit i den sitsen själv, men även i den sitsen så måste man ju ha tillräckligt med koll för att inse att det är man själv som är n00b och att alla andra gör det snyggt.
Nä, fyfan för fjortisar asså. Jag är av den åsikten att ska man göra något så ska man göra det ordentligt, annars kan man skita i det. Det gäller det mesta.
Recension av Knox portion:
Namn: KNox
Finns som: Lös, portion och mini.
Pris: Stock för runt 150 och en dosa för typ 20 spänn, svindyrt. Kostade 15 när jag började för typ ett år sedan :S
Luktar: Inte så mycket, ganska mild doft av typ äppeljuice.
Smakar: Litegrann som äppeljuice.
Betyg 4/5. Denna sorten är den enda sorten som jag har köpt en stock av, tack vare att turrekiorren hade en drive så de sålde för 115 spänn stocken i somras. Jag tröttnade inte förrän efter typ 7 dosor i rad, vilket är rätt bra.
Det finns ingen anledning till att shopa ett gäng, dosan är snygg. Smaken är nice, priset är bra om man jämför med de andra sorterna.
Dock är nickotinet i alla portioner waaay för dåligt och prillorna är för små och slirar ruunt, är "urtvättade" efter cirka 20 min. Jag kan tänka mig att lös är jäkligt shysst, men Knox lös har jag inte provat.
M.v.h Sensej