2015-12-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Tur att man inte köpt det kanske..? Förra året köpte jag ett julsnus av annat märke.
Tror att det var Phantom, men är inte säker och det var faktiskt riktigt gott!

Inte hittat det i år dock
Otroligt nog verkar ju dock många andra verkligen gillar detta mysterium till snus. Men ja, alla tycker väl olika, det skadar inte att testa även fast det i mitt tycke är bland de värre snus jag testat antar jag.

Tror jag ska testa något annat julesnus, kul om man skulle hitta något bra faktiskt! Tyvärr är gotlands det enda jag sett här i Luleå.
Citera
2015-12-22, 20:29
Medlem
Mr.Nesss avatar
Produkt: Gotlands Julesnus Portion
Smakar: Är lite fundersam.. Det smakar lite glögg och/eller pepparkaka om jag anstränger mig men även någon syrlig/sur smak som jag inte kan bestämma.
Pris: 36 kr
Betyg: 2,5/5

Tyvärr så motsvarar det inte mina förväntningar, trots att dom var låga. Inte mycket smak men det luktar gott i alla fall.

Offroad hade ett julsnus förra året som smakade vad det lovade och son var mycket godare ön detta men har tyvärr inte hittat det i år
Citera
2015-12-28, 03:00
Medlem
Slarviss avatar
Produkt: Thunder Frosted Christmas
Smakar: Helt klart en besvikelse, smakar surt och svider som satan under läppen.
Pris: Oklart, fick den i julklapp.
Betyg: 1.5/5
Citera
2015-12-28, 03:08
Medlem
Tw1steds avatar
Produkt: General XR stark white
Smakar: Har fått höra från många att den sitter fint under läppen och att den ska smaka himmelskt gott men enligt mig är denna snusen en stor dynga!
Pris: Tror priset låg på mellan 30-45 kr.
Betyg: Den får 1.5/5 för att dosan iaf ser bra ut.
Citera
2016-01-07, 05:20
Medlem
Gameplayers avatar
Produkt: Crafted Snus Whisky White
Smakar: Nyanser av fina tobakssorter kombinerat med en smak av whisky som är lagom stark. Det absolut bästa whisky-snus jag provat. Man märker att mycket arbete legat bakom att få fram det. Fast smaken är lite ovanlig och passar nog inte alla. Jag gillar att ha det att varva med för att få variation.
Pris: Typ 40 kr.
Betyg: 4/5
Citera
2016-01-07, 12:27
Medlem
Gameplayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz1312
Citerar mig själv här, öppnade precis en dosa av denna whiskysnus och kan ej rekommendera den. Smakade väldigt lite whiskey, mest hästskit om jag ska vara ärlig. Köp något annat.

Single malt whisky kan ibland ha en smak som påminner om hästskit, så de ska nog smaka så.

Jag tyckte i varje fall det var riktigt gott och att det höll en kvalité långt över det vanliga.
Citera
2016-01-10, 14:56
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tw1sted
Produkt: General XR stark white
Smakar: Har fått höra från många att den sitter fint under läppen och att den ska smaka himmelskt gott men enligt mig är denna snusen en stor dynga!
Pris: Tror priset låg på mellan 30-45 kr.
Betyg: Den får 1.5/5 för att dosan iaf ser bra ut.

Tycker att General XR smakar noll. Kostar 27-30 kr här. Betalar du 45 kr är det fan skandal.
Citera
2016-01-13, 07:49
Medlem
Ska straxt gå till ICA och har ont om snus. Började nyligen snusa lågprismärken pga dåligt med pengar och har köpt Granit portion, vilket jag är så sjukt irriterad på nu. Små påsar, extremt lite snus i påsarna och håller väldigt kort. Det är precis vad jag associerar lågprissnus med.
Minns när Kronan kom ut, jag snusade det ett tag för att det var väldigt billigt då (vad var det, 10-15kr?) när hela häxjakten hade börjat på snus.

Håller Kronan måttet? 28kr/dosan kan jag gå med på. Eller finns det något annat lågpris jag borde köpa istället?
Citera
2016-01-13, 15:50
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkonst
Ska straxt gå till ICA och har ont om snus. Började nyligen snusa lågprismärken pga dåligt med pengar och har köpt Granit portion, vilket jag är så sjukt irriterad på nu. Små påsar, extremt lite snus i påsarna och håller väldigt kort. Det är precis vad jag associerar lågprissnus med.
Minns när Kronan kom ut, jag snusade det ett tag för att det var väldigt billigt då (vad var det, 10-15kr?) när hela häxjakten hade börjat på snus.

Håller Kronan måttet? 28kr/dosan kan jag gå med på. Eller finns det något annat lågpris jag borde köpa istället?

Kronan är ett gott snus men har du tur kan du hitta Mustang för samma pris och då hade jag köpt det
Citera
2016-01-14, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Kronan är ett gott snus men har du tur kan du hitta Mustang för samma pris och då hade jag köpt det

Det blev Kronan, hittade inte Mustang. Aldrig hört talats om det tidigare faktiskt.
Var väl belåten med mitt inköp, 30kr/dosan fick jag betala, helt okej. Bra påsar, 21,6g snus vilket är ganska mycket om man jämför med dom andra billigare sorterna som brukar ligga på 18g. Smaken var som jag minns.

3,5/5 prillor.
Citera
2016-01-21, 21:54
Medlem
bananajoe33s avatar
Produkt:LD portion
Smakar: BRA
Pris: 22 Betyg: 5/5

LD portion är det enda jag snusar, kostar runt 22kr på Willys.
Citera
2016-01-22, 00:20
Bannlyst
Göteborg Rapé White Large Portion
Fucking 46kr på Ica

Klar 5.0/5.0

Ska köpa snus imorgon, och det står mellan den ovannämnda eller: Göteborg Rapé Portion Original

Vilken?!?? Svara snabbt för ska handla runt kl 8 på morgonen!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in