2014-08-15, 11:46
Medlem
healthyasfucks avatar
Synpunkter från er experter? Något som kan förbättras osv?

http://www.inet.se/kundvagn/visa/7051650/dator5

TACK!
Citera
2014-08-15, 11:51
Medlem
Kanske kan vara smartare att vänta en månad med tanke på att gtx 800 serien kommer då. Då får du ett vassare grafikkort till ungefär samma pris som det du valt nu.
Citera
2014-08-15, 11:55
Medlem
Termosins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Synpunkter från er experter? Något som kan förbättras osv?

http://www.inet.se/kundvagn/visa/7051650/dator5

TACK!
http://www.inet.se/produkt/5410036/m...3-st-spel-gold

Lite mer GPU för pengarna såvida du inte planerar att clocka den en del. Ser bra ut annars men går att spara in lite på RAMen. Vanliga stickor istället för LP sparar dig nån hundralapp då de inte kommer vara ivägen.

Citat:
Ursprungligen postat av Zergzor
Kanske kan vara smartare att vänta en månad med tanke på att gtx 800 serien kommer då. Då får du ett vassare grafikkort till ungefär samma pris som det du valt nu.
De presenterar serien då, lanseringen ligger troligen en bit längre fram iaf. Prissänkningar på nuvarande generation osv kommer inte ännu heller.
Citera
2014-08-15, 11:57
Medlem
Nyanpasus avatar
Citat:
…å andra sidan lär han inte bli missnöjd med den här datorn heller.
Citera
2014-08-15, 12:35
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:

Aa fast behöver en PC nu och inte om 1-2 månader. Tror detta grafikkortet kommer duga bra atm. I annat fall kan jag alltid uppgradera inom något år.

Citat:
Ursprungligen postat av Termosin
http://www.inet.se/produkt/5410036/m...3-st-spel-gold

Lite mer GPU för pengarna såvida du inte planerar att clocka den en del. Ser bra ut annars men går att spara in lite på RAMen. Vanliga stickor istället för LP sparar dig nån hundralapp då de inte kommer vara ivägen.

De presenterar serien då, lanseringen ligger troligen en bit längre fram iaf. Prissänkningar på nuvarande generation osv kommer inte ännu heller.

Okej tack! Jag hade faktiskt vanliga minnen först men fick tips om LP minnen just för att han jag fick tips av trodde de skulle vara i vägen för eventuella kylare.

Citat:
Ursprungligen postat av Nyanpasu
…å andra sidan lär han inte bli missnöjd med den här datorn heller.

Jag tror den kommer duga till det jag ska göra med den

Tack för alla svar!
Citera
2014-08-15, 12:47
Medlem
Termosins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Aa fast behöver en PC nu och inte om 1-2 månader. Tror detta grafikkortet kommer duga bra atm. I annat fall kan jag alltid uppgradera inom något år.

Okej tack! Jag hade faktiskt vanliga minnen först men fick tips om LP minnen just för att han jag fick tips av trodde de skulle vara i vägen för eventuella kylare.

Jag tror den kommer duga till det jag ska göra med den

Tack för alla svar!

Köper du en kylare i framtiden som skulle vara i vägen för normala minnen borde det gå att köpa några LP på för att trycka i de närmsta portarna. Inte testat det själv men ser inga hinder för det iaf, RAM är som bekant inte dyrt heller.

Tror du kommer bli nöjd med detta hursomhelst.
Citera
2014-08-15, 12:53
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Termosin
Köper du en kylare i framtiden som skulle vara i vägen för normala minnen borde det gå att köpa några LP på för att trycka i de närmsta portarna. Inte testat det själv men ser inga hinder för det iaf, RAM är som bekant inte dyrt heller.

Tror du kommer bli nöjd med detta hursomhelst.

Bra att veta Tack igen! Blir nog detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in