Citat:
Ursprungligen postat av Putte57
Ja att Ruskigbuss avger en glans då måste man ha ytterst solkiga glasögon om man inte ser vilket fatalt misslyckade hans idé om debattsidan var. Kolla hur många inlägg som finns där. Nej, här han modsat bort sig totalt eftersom ingen går in där. Tippi däremot är en moderator av klass som inte sätter sig på höga hästar utan avger kloka och raka svar. Av någon anledning har ni fjäskat för honom tidigare så någon vinst måste det ju ge dig Perro.
Egentligen borde jag inte ens bemöda mig att svara på detta, men jag gör det ändå av okänd machosistisk anledning. Att debattforumet inte är så välanvänt är knappast p.g.a ruskigbuss. Det är ett nytt forum som än så länge inte har kommit igång. Dock är jag mycket glad över att ha den möjligheten skulle jag en dag komma på någonting som jag verkligen vill diskutera.
Att du blev utslängd från debattforumet var naturligt då du inte vet hur man debatterar. Med det var väl inte DET som denna tråd handlade om...
Jag fjäskar inte for ruskigbuss utan har den största respekt för honom, en stor skillnad. Ditt påstående är lika befängt som att jag skulle anklaga dig för att fjäska för Tippi. Du har en tråkig stil.