2014-08-12, 21:07
Medlem
laserpennas avatar
Träffar en tjej för tillfället som jag verkligen gillar, har alltid vetat att jag är bisexuell och haft riktiga känslor för tjejer men det har aldrig gått så långt att det har blivit något sex.Känner på mig att det kommer hända snart för jag och den här bruden är verkligen på väg att göra ''det''.. Kan någon ge mig lite sextips? Vet ju själv vad som är skönt på mig men vet inte vad andra tjejer tycker. Alla är ju olika!
Citera
2014-08-12, 21:11
Medlem
kordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laserpenna
Träffar en tjej för tillfället som jag verkligen gillar, har alltid vetat att jag är bisexuell och haft riktiga känslor för tjejer men det har aldrig gått så långt att det har blivit något sex.Känner på mig att det kommer hända snart för jag och den här bruden är verkligen på väg att göra ''det''.. Kan någon ge mig lite sextips? Vet ju själv vad som är skönt på mig men vet inte vad andra tjejer tycker. Alla är ju olika!

Då lesbianer ej gillar kuk så får du skippa dildon
Din tunga funkar nog utmärkt första gångerna.
Citera
2014-08-12, 21:17
Medlem
kinesarsles avatar
"Vet ju själv vad som är skönt på mig men vet inte vad andra tjejer tycker. Alla är ju olika!"

Och därför vill du veta vad andra tjejer är skönt för att du ska utföra dessa saker på din dejt?

Hett tips: Fråga henne.
Citera
2014-08-12, 21:25
Medlem
Fråga henne.
Citera
2014-08-12, 21:47
Medlem
Nirvanaas avatar
Som en annan skrev, fråga henne!
Tänk inte mer på det nu.
Citera
2014-08-12, 21:52
Medlem
Vad gillar du? Testa och se, funkar det inte så testa nåt annat du tycker är skönt.
Påstår inte att det skulle vara lätt, men nog är det mycket lättare för dig än för oss killar ;p
Citera
2014-08-13, 00:50
Medlem
Xypters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korden
Då lesbianer ej gillar kuk så får du skippa dildon
Din tunga funkar nog utmärkt första gångerna.

Det har inget med kuk att göra! Många flator gillar dildos!
Citera
2014-08-13, 01:04
Medlem
Xypters avatar
Det bästa är att prata med varandra & testa er fram
Det gjorde jag & min flickvän... jag trodde först att det
skulle va superlätt att ha sex med en tjej eftersom jag
själv vet vad jag gillar men så va det inte alls...
Så utforska varandras kroppar så kommer ni snart hitta
eran rytm! Kram
Citera
2014-08-17, 07:13
Medlem
kordens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xypter
Det har inget med kuk att göra! Många flator gillar dildos!

Och doldis liknar ? Då är det inga problem för lesbianer att bara knulla killar utan kramar och kyssar
Citera
2014-08-17, 15:30
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korden
Och doldis liknar ? Då är det inga problem för lesbianer att bara knulla killar utan kramar och kyssar
Hur svårt kan det vara? Lesbisk = gillar inte killar. Har inte med kuken att göra, utan med killen. Så nej, en lesbisk vill inte knulla en kille utan kramar heller. Men kan fortfarande tycka om att känna något hårt i fittan. Lämna bara killen utanför rummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in