2006-04-28, 07:19
Medlem
dirtydroolers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldhedenMasive
Vill du har motorcykelrövhål som åker runt i ditt bostadsområde och väsnas?

Jag hör hellre vrålande motorcyklar dygnet runt än PW's hjärndöda försök till humor 5 minuter om dagen. Om han är lika dryg och enerverande privat som han är på tv så fattar jag inte att ingen slagit ihjäl honom än. Det borde räknas som barmhärtighetsmord att få bort denna talanglösa nolla från våra medier. Tyvärr borde detta gjorts för många år sedan innan några av dagens nya komiker hunnit få för sig att de heller inte behöver vara roliga när de är med i varje jävla humorprogram som görs.

Wahlbeck-fri tv für alle!
Citera
2006-04-28, 07:37
Medlem
PW är den största komiker som Sverige någonsin fått fram. Alla de hundratals fjollor som nu kallar sig komiker bara läser innantill i sina fåniga manus. Sedan sitter de och småflinar medan förinspelat skratt burkar fram i studion. Småputtigt och skittråkigt.

PW är ett geni på så vis att han släpper loss sin drastiska och burleska humor rakt ut i folkhemmet. Ibland är han bara galen men minst lika ofta är han både träffsäker och hysteriskt rolig. Detta tillsamman med den groteska dialekt han har gör att det blir "larger than life" som vi säger i humorbranschen här i LA.

/Mel Brooks
Citera
2006-04-28, 07:55
Bannlyst
Jag var snorfull då jag skrev mina poster i denna tråd så de innehåller en del överdrifter.
Ber så mycket om ursäkt för detta och skall bättra mig framledes.

Vad gäller denne Peter så står jag dock fast vid att hans blotta uppenbarelse lockar mig till skratt. Jag delar hans humor helt enkelt och tycker att han är en frisk fläkt i media.Som stand uppare är han oöverträffad tycker jag.

Jag förstår dock, efter att ha läst lite mer noggrant i tråden, att Peter kan bete sig jävligt påfrestande. (som i exemplet i xallo´s post) Jag har aldrig mött honom IRL så jag kan ju inte uttala mig om hans olika skandalhistorier, men som sagt. JAG tycker att han är rolig.
Smaken är som baken, säger jag nu när jag är nykter och balanserad igen
Citera
2006-04-28, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag vet inte om du minns det, men Steve körde både bil och hoj så han hade antagligen sett det som ljuv musik!
Jag bor i stockholms innerstad ca 200m från stureplan, jag praktiserar en leva låt leva-devis när det gäller dessa saker, jag ser ner på människor som flyttar till exempelvis Bromma och sen gnäller på att det ligger en flygplats där!

Anledningen till att PW är ett skämt är att han knappast lever som han lär!
Låt mig ge dig en anekdot: För sisådär 6-7 år sedan medans Hubbe och Binne fortfarande regerade den nu avsomnade eightball bar (rockbaren) på Sture kommer jag dit. Vänd från bardisken med fingret pekandes mot mig och en påtänt stirrig blick står nämnde Wahlbeck, han följer mig med sitt pekande finger och sina plirande grisögon i ungefär en kvart innan jag tröttnar och sonika går fram och griper tag i nämnda finger. Jag vrider om tills han ligger på rygg nedanför bardisken och skriker med sin hordialekt: Aje vaed faeeen gjöeeer du!
Jag frågar honom då om det här var reaktionen han var ute efter eller om han ville någonting mer, han svarar med att hulkande som ett flickebarn be om ursäkt ända tills vakterna släpar ut honom och för alltid portar honom från nämnda bar, detta pga utav :

1. Att han bedömdes som störande
2. Att han bedömdes vara påverkad av annat än alkohol

Nåja:
Han är en jävla fjolla
Han har inte varit rolig sen han lekte taxichaufför
Han är en miljökommunist
Han är en jävla hycklare.Han gafflar om att vara andlig och vegetarian samtidigt som han mumsar psykedeliska droger (ja) och trycker i sig hamburgare!

Kort sagt: Karln är en fjant, och hans ord bär ungefär lika mycket tyngd som BB-Lindas!

Jag har nu stött på dig i en massa trådar och måste kontatera att du är den största jävla muppen här på Flash back.

Du sitter bara och skryter och ljuger som den lilla bög du är.

JA vi har hört att du känner alla kändisar, bor vid Stureplan har knullat Tilde och har jätte, jätte fina jobb utomlands...

Ge upp nu din jävla mytoman....
Citera
2006-04-28, 11:10
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Lennart
Jag har nu stött på dig i en massa trådar och måste kontatera att du är den största jävla muppen här på Flash back.

JA vi har hört att du känner alla kändisar, bor vid Stureplan har knullat Tilde och har jätte, jätte fina jobb utomlands...

Sär skrivnings v m?
Skyll inte dina tillkortakommanden på mig, hade du koncentrerat dig på dina studier istället för att boffa lim i cykelrummet med resten av dina dräggpolare så kunde du också ha haft ett trevligt boende och en umgängeskrest utöver biltjuvarna i vårby!
Hur vet du förresten att jag inte är en stor bög?

Att en utomlandsvistelse för dig är att ta båten till Finland är inte mitt fel det heller, men jag tycker det är djupt tragiskt att du inte kommer längre än så för det är inskränkta och oupplysta människor som du som behöver resa för att få upp ögonen på att det finns en hel värld därute!
Kravla nu tillbaks till den sten du kommer ifrån och lär dig lite hyfs eller åtminstone att skriva inlägg som träffar där de ska!
Puss i ljumsken!
Citera
2006-04-28, 12:31
Medlem
Citat:
Sär skrivnings v m?
Skyll inte dina tillkortakommanden på mig, hade du koncentrerat dig på dina studier istället för att boffa lim i cykelrummet med resten av dina dräggpolare så kunde du också ha haft ett trevligt boende och en umgängeskrest utöver biltjuvarna i vårby!

Att en utomlandsvistelse för dig är att ta båten till Finland är inte mitt fel det heller, men jag tycker det är djupt tragiskt att du inte kommer längre än så för det är inskränkta och oupplysta människor som du som behöver resa för att få upp ögonen på att det finns en hel värld därute!
Kravla nu tillbaks till den sten du kommer ifrån och lär dig lite hyfs eller åtminstone att skriva inlägg som träffar där de ska!
Puss i ljumsken!

Jaha du, dina livliga fantasier har då inga gränser. Att sitta och ljug ihop
ett jätte tufft liv här på nätet är väl den enda ljusglimten i ditt patetiska liv.

När du lägger dig på kvällen hemma hos dina föräldrar i förorten som dess utom är syskon och tänker tillbaka på kvällen du tillbringat i kön till spybar utan att ha få komma in, kommer det en liten tår då?

lossssssssssssssssssssssssser.......
Citera
2006-04-28, 12:32
Medlem
Citat:
Sär skrivnings v m?

Puss i ljumsken!

Jo du där har du nog rätt du är säkert en stor bög....
Citera
2006-04-28, 12:37
Medlem
Citat:

Det intressanta med såna historier är att man sätter sig i en lose/lose-situation.

Vare sig det är sant eller falskt så framstår personen som en fjant.
Citera
2006-04-28, 12:43
Medlem
xallos avatar
Citat:
Jaha du, dina livliga fantasier har då inga gränser. Att sitta och ljug ihop
ett jätte tufft liv här på nätet är väl den enda ljusglimten i ditt patetiska liv.

När du lägger dig på kvällen hemma hos dina föräldrar i förorten som dess utom är syskon och tänker tillbaka på kvällen du tillbringat i kön till spybar utan att ha få komma in, kommer det en liten tår då?

lossssssssssssssssssssssssser.......

Jag tänker inte ge mig in i någon debatt med dig då jag uppenbarligen redan vunnit! Den intellektuella kapacitet du uppvisar lirar inte ens samma idrott som min så ge upp, du kommer bara att förnedra dig själv!
Citera
2006-04-28, 12:53
Medlem
Citat:
Jag tänker inte ge mig in i någon debatt med dig då jag uppenbarligen redan vunnit! Den intellektuella kapacitet du uppvisar lirar inte ens samma idrott som min så ge upp, du kommer bara att förnedra dig själv!

Jag har inget intresse att föra någon diskution med dig heller då jag anser att du är en tönt samt mytoman....
Citera
2006-04-28, 17:08
Medlem
sehrverrückts avatar
Citat:
Nåja:
Han är en jävla fjolla
Han har inte varit rolig sen han lekte taxichaufför
Han är en miljökommunist
Han är en jävla hycklare.Han gafflar om att vara andlig och vegetarian samtidigt som han mumsar psykedeliska droger (ja) och trycker i sig hamburgare!

Kort sagt: Karln är en fjant, och hans ord bär ungefär lika mycket tyngd som BB-Lindas!

Briljant, det sammanfattar PW:s uppenbarelse till 100%!
Citera
2006-04-28, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Blablabla Skinnbögarna blablabla böghojar blablabla böghojen blablabla Man har ju snarare lust att gå ut och spöa skiten ur dom Jag blablabla smilar lite när man hör om att en sån där jävel har blivit slaktad av en långtradare. Det känns extra skönt när det står att krocken var "mycket våldsam" också.

Jo det är lätt att vara tuff bakom tangentbordet din jävla nolla, har du för ont i arslet för att få på dig latexkläderna innan pojkvännen kommer hem eller vad är ditt jävla problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in